klarer me det tro..

Men kan jeg spørre? Hva blir feil med å bli adoptert av et homofilt par?
Er det det den seksuellet delen? Eller det at man har for mange av mamma`r eller pappa`r?

Dette er bare et spm. av nyskjerrighet. Liker en spennende diskusjon[;)]

eg syns det blir feil, naturen har laget det sånn at det skal vera mamma og pappa...men kanskje eg som tenker litt feil..godt mulig...vil jo heller at eit homofilt par sku hatt ansvaret for eit barn enn noken som mishandlet barnet så..kanskje eg tenker litt feil ...innrømmer at eg kanskje er litt dømmende der...[8|]

no tror ikkje eg at GUD skapte noken ting eg då men[;)]

Stå på Alika, du har mye bra argumenter! Jeg syntes det blir feil å si at man skal stemme FRP pga eldreomsorgen i Norge. Slik det er nå har alle krav på kommunale tjenester. Hvis FRP får regjert en stund så blir det USA tilstander i Norge, hvor du må ha forsikring for å få helsetjenester! Dette innebærer at de rike får bra tjenester, mens de fattige, altså pensjonister, trygdede og ungdom får dårlige eller ingen tjenester! Så ikke si at FRP er til det beste for eldreomsorgen i Norge, når alt blir privatisert!

synes det er bra du mener det du mener. Det skaper mangfold[:D]
Er meget enig med at det er mange barn som trenger gode foreldre, og at man er homofil betyr ikke automatisk at man passer som en foreldre. Det samme går for resten av oss. Det at man kan bli gravid betyr ikke at man blir flott mor....desverre.

Men jeg synes det er viktig å ikke dømme for mye. Har hatt min del med kjipe innvandrere, men har også hatt mange spennende bekjentskap og. Tror at blandt innvandrere er det det samme som med ekte normenn, noen er kjipe, mens resten prøver så godt de kan å ha gode verdier.

hmm, dette tror eg ikkje stemmer pebbles, men heilt greit at du meiner det. eldreomsorgen er jo ein av hovedpunktene til FRP...og dei vil absolutt ikkje at dei rike skal bli rikere, det er jo sånn politikken i norge er idag! NORGE AS er eit rikt land!

Vi som jobber i helsevesnet har dette med konkurranseutsetting og privatisering hengenes over oss som en tordensky! Hagen & co vil privatisere helsevesnet, noe som er en rasering av velferdsstaten. Når det er sagt, så foretrekker jeg FRP framfor Høyre, en av to onder. Vi har forskjellige grunner for å stemme, og hver og en må gjøre sitt valg. Godt valg alle sammen!

Vel....er lite relgiøs av meg jeg og....

Hvis Gud skapte Adam og Eva , skapte han og hunn-Hyener som har så mye testosteron og aggrisivitet at de faktisk utvikler en falsk penis. Snakk om DragQueen!!![:D]

[:D][:D][:D]

Jeg stemmer FrP, men jeg vil at homofile skal få muligheten til å adoptere barn! Tenk på dere her som prøver, dere føler ikke at livet kommer til å bli fullkomment uten et lite barn! Homofile er mennesker de også, som ønsker barn like sterkt som oss! Alle som skal adoptere må jo gjennom et H... for å få gjøre det.. Godkjent eller ikke godkjent bør gå på person, ikke legning! Om jeg kunne valgt ville jeg heller hatt homofile til foreldre, enn de foreldrene jeg har hatt! Men jeg ble ikke bortplassert før den ene klarte å ta livet av den andre.. Det er helt feil!

[:D][:D][:D] godt poeng alika[:D]

hmm..er igrunn litt einig lindaen...kanskje synet mitt endrer seg...lærerikt dette, når ein kan diskutere så fredelig som dette[:)]

Super-enig med Lindaen!

Sats på enkeltindividet! Det gjelder både innen homofil adopsjon og innvandring!

ja eg er litt einig ja...*tenker*....lov å ombestemme seg heldigvis, og eg har nok vært litt for dømmende, så eg beklager..

WOW! Det der skal du være kjempe stolt av Iza.. Jeg tror ikke jeg er så voksen ennå.. Det der sto det respekt av!

åå[8|] oki..takk..[:)]

Enig med lindaen. Modent gjort å innrømme det her. Jeg står på mitt, ikke ti ville hester får meg til å endre mening om f. eks frp!

Jeg er ikke så flink til å innrømme når jeg tar feil.. Jobber med det! Så det der var kjempe flott[:D]

takk, ikkje alltid eg heller innrømmer det...men ang homofile så tok eg nok feil ja..dere hadde så gode poeng, at eg såg LYSET hehehe[:D]

[:D]ikke bli frelst nå da iza, så du risikerer å stemme på bondevik allikevel![:D]

Back
Topp