Klarer jeg å vente til fødsel, eller ikke?

Takk for du gadd å sjekke opp :) mannen har egentli bestemt at vi ikke skal på ny ul. Han er overbevist på jente, siden vi ikke så noen guttetiss på ul :p
Hehe null stress, sitter kun å kjeder meg til jeg skal ta buss om en halvtime så kjekt med noe å se på :p
Ville ikke tatt det som en garanti, vi fikk jo ny ultralyd siden hun ikke så.. Hun trudde kanskje jente siden hun ikke så men var usikker, samme neste gang men da henta hun kollega og da ble de plutselig enige om at det var tut der ;-)
 
Hehe null stress, sitter kun å kjeder meg til jeg skal ta buss om en halvtime så kjekt med noe å se på :p
Ville ikke tatt det som en garanti, vi fikk jo ny ultralyd siden hun ikke så.. Hun trudde kanskje jente siden hun ikke så men var usikker, samme neste gang men da henta hun kollega og da ble de plutselig enige om at det var tut der ;-)
Var det jeg å sa! Venninna mi fikk beskjed om at hun venta jente 2 ganger, men ut kom en gut :p aå,har jo uansett ingen garantier :p
 
Viktigste for meg hadde vært å vite at babyen er frisk, samme for meg om det er jente eller gutt
 
Vi venter i spenning! Viste det ikke med nr 1 heller, utrolig motivasjon under fødselen for min del! Hadde ventet!
 
Back
Topp