Klarer jeg å vente til fødsel, eller ikke?

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Klarer ikke bestemme meg.. Skal jeg bestille ny privat ul eller ikke? Skulle jo vite kjønn denne gangen. Koster 1500kr for ny ul, å det er jo ikke sikkert de ser det på neste ul heller..
Er super lykkelig å veldig takknemlig for en frisk å rask baby ❤ :) Hva hadde du gjort?
 
Jeg har jenter fra før så jeg hadde absolutt :)
Hadde jeg ikke hatt fra før tror jeg kanskje jeg hadde ventet
 
Jeg hadde nok bestillt ny ul. Men her i stavanger koster det kun 800kr for ul og 950kr for 3D så er jo helt andre priser :) det viktigeste er jo at babyen er frisk.

Jeg vurderer selv ny ul da jordmor sa det ser ut som en jente. Var ikke konkret og jeg følte hun var usikker i måten hu sa det på selv om hun ikke sa at hun var usikker eller hvor sikker hun var. Blir da 3D her. Men har enda ikke bestemt meg om jeg skal ta. Det stemmer sikker det jordmor sa :)
 
Jeg er altfor nysgjerrig, så hadde helt klart bestilt en ny ul.

Vi var jo også på kjønnscanning ;)
 
Jeg er altfor nysgjerrig så jeg hadde bestilt hehe
 
Klarer ikke bestemme meg.. Skal jeg bestille ny privat ul eller ikke? Skulle jo vite kjønn denne gangen. Koster 1500kr for ny ul, å det er jo ikke sikkert de ser det på neste ul heller..
Er super lykkelig å veldig takknemlig for en frisk å rask baby ❤ :) Hva hadde du gjort?

Personlig hadde jeg nok ikke det, men nå ville ikke jeg vite kjønnet i utgangspunktet. Det var helt tilfeldig at vi så det veldig tydelig selv på oul..
Dette med å vite eller ikke vite kjønn er så utrolig individuelt! Du må gjøre det du føler for og ønsker <3
 
Jeg hadde nok også bestilt time:)
 
Jeg hadde absolutt bestilt, men så er jo jeg fryktelig nyskjerri :p
 
Jeg hadde bestilt :)
 
Jeg hadde bestilt :)
 
Takk for svar damer :) trengte vel bare å høre at det er flere som er like nyskjerrige som meg :) ringer å bestiller time i lunsjpausen :p
 
Hadde ringt å bestilt ny time.
Du har ikke sjekket om det er andre plasser som noen gynekologer som kunne sjekket for billigere?

Vi skal på 3d og har heldigvis ganske rimelige alternativer her til 800/900kr her
 
Hadde ringt å bestilt ny time.
Du har ikke sjekket om det er andre plasser som noen gynekologer som kunne sjekket for billigere?

Vi skal på 3d og har heldigvis ganske rimelige alternativer her til 800/900kr her
Jeg har googla, men finner bare plasser der det koster 1500 etter uke 20.. Skjønner ikke hvorfor men. Skal ringe inn dit jeg var på tidlig ul, der betaler jeg "bare" 1100. Men det er ikke 3d da.
 
Jeg har googla, men finner bare plasser der det koster 1500 etter uke 20.. Skjønner ikke hvorfor men. Skal ringe inn dit jeg var på tidlig ul, der betaler jeg "bare" 1100. Men det er ikke 3d da.
Kan jeg spørre hvor du bor så kunne jeg prøvd å google? Kjipt å måtte betale så masse
 
Vi fikk ikke vite med forrige barnet, så bestilte privat UL en uke etter OUL. Da kan dem bruke 30-45min bare på å se etter kjønn om så er, for det er bedre tid :)
 
Jeg hadde ikke gjort det. Men kjønn er uvesentlig for oss. Det aller viktigste for oss er at vi får et friskt barn.:)

Ikke det at jeg ikke er nyskjerrig! :joyful:Men jeg liker spenningen i å vente
 
Bor i Ålesund :)
Så ganske dårlig ut.
Ser frisk senteret hadde, gynekolog hans Ibsen, mr klinikken, medi3, og et par andre. Billigste lå vel rundt 1100 kr..
Spørs jo litt på hvor i området dere bor og hvor langt dere er villige til å kjøre osv også :p er ikke så kjent.. Vært mest i Sykkylven siden sambo er derfra så lite kjent i Ålesund :p
 
Jeg hadde ikke gjort det. Men kjønn er uvesentlig for oss. Det aller viktigste for oss er at vi får et friskt barn.:)

Ikke det at jeg ikke er nyskjerrig! :joyful:Men jeg liker spenningen i å vente

Kjønn er uvesentlig for oss også. Men, nå har det seg slik at om jeg velger å vite eller ikke så er det fortsatt samme babyen. Er jo bare lettere å planlegge :) vi visste ikke på første, å det var helt ok. Men da valgte vi å ikke vite, denne gangen så de ikke.
Nyt spenningen! Mulig det blir det samme her :)
 
Så ganske dårlig ut.
Ser frisk senteret hadde, gynekolog hans Ibsen, mr klinikken, medi3, og et par andre. Billigste lå vel rundt 1100 kr..
Spørs jo litt på hvor i området dere bor og hvor langt dere er villige til å kjøre osv også :p er ikke så kjent.. Vært mest i Sykkylven siden sambo er derfra så lite kjent i Ålesund :p
Takk for du gadd å sjekke opp :) mannen har egentli bestemt at vi ikke skal på ny ul. Han er overbevist på jente, siden vi ikke så noen guttetiss på ul :p
 
Back
Topp