Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare bra du ikke gruer deg, jeg har født før og gruer meg heller ikke.. Til tross for at jeg vet hva jeg går til. Jeg hadde en 13timers fødsel med tangekstraksjon, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, er det det mest magiske jeg har opplevd! Det er bare såå fantastisk! Gled deg! Det er hardt, vondt og ubeskrivelig.. -men også godt, magisk og ubeskrivelig på helt andre siden av skalaen.. Er jo noe med den nydelige premien ❤ lykke til!Jeg/vi begynner absolutt å bli klare for at han kan komme ut nå.. Er spent på å endelig få møte han på ordentlig, og samtidig skal det bli veldig godt å bli kvitt bekkenløsningen.. Av en eller annen grunn så gruer jeg meg ikke så veldig til fødsel, sikkert fordi jeg aldri har gjort det før Vet jo at det vil bli forferdelig vondt selvfølgelig, men holder fokus på den fine premien som kommer etterpå Så får vi se om jeg hyler og skriker at jeg skal hjem og at ungen bare kan bli der inne når jeg først er i gang ;-)
Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
Bare bra du ikke gruer deg, jeg har født før og gruer meg heller ikke.. Til tross for at jeg vet hva jeg går til. Jeg hadde en 13timers fødsel med tangekstraksjon, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, er det det mest magiske jeg har opplevd! Det er bare såå fantastisk! Gled deg! Det er hardt, vondt og ubeskrivelig.. -men også godt, magisk og ubeskrivelig på helt andre siden av skalaen.. Er jo noe med den nydelige premien ❤ lykke til!
Sent from my iPhone using BV Forum