Klarer ikke vente mer!!

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Åååååå... Er så utålmodig jeg nå! Klarer ikke vente meeeeeeer!! Flere utålmodige?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er egentlig ikke så utålmodig på å skal treffe han enda, jeg er mest lei, li og atter lei av å være gravid. Moren min er nok mest utålmodig :)

Jeg vil heller ikke vente mer. Lillesøster kan gjerne komme nå!

Mannen er borte på jobb i 14 dager, men over påske kan han komme når han vil :)

Syns han kan vente til etter påske i alle fall, sånn at jordmoren min ikke har ferie mer og kan ta han imot :p hehe :D hadde jo vært drømmesituasjonen :p ellers er jeg lei av vond korsrygg og ribbein !

Er veldig lei av kroppen min! Stor, tung og veldig vond! Men vil vente til jeg er ferdig med uke 37, slik at hun er helt "ferdig", så kan hun komme med en gang! Så til helgen er jeg klar :P

Nei, han kan fint holde seg inne i et par-tre uker til. :P

Jeg vil gå ut i permisjon. Det gjør jeg til helga. Men så er det påske og vi skal ha huset fullt av folk en uke. Det blir ikke mye til avslapping for å si det sånn.

Derfor kan han holde seg inne en uke etter påske også så jeg kan nyte et tomt hus :)

jaaaaaaaaaaaaaa kom ut lille venn,i DAG:) Er veldig klar for å bli ferdig med å gå gravid. 4 uker til termin,og han veide rundt 3 kg sa de på sykehuset i går så da er det ikke krise om han blir født nå:)
Men denne lille karen kommer nok til å vente til jeg er på overtid,føler det på meg:(

Er ganske lei av å være gravid og gleder meg til å hilse på gutten, men har veldig lyst på mai baby så han kan godt holde seg inne de siste 3 ukene:p

Jeg/vi begynner absolutt å bli klare for at han kan komme ut nå.. :-) Er spent på å endelig få møte han på ordentlig, og samtidig skal det bli veldig godt å bli kvitt bekkenløsningen.. :-) Av en eller annen grunn så gruer jeg meg ikke så veldig til fødsel, sikkert fordi jeg aldri har gjort det før :-P Vet jo at det vil bli forferdelig vondt selvfølgelig, men holder fokus på den fine premien som kommer etterpå :-) Så får vi se om jeg hyler og skriker at jeg skal hjem og at ungen bare kan bli der inne når jeg først er i gang ;-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Samme her, gleder meg så til å se og holde lille at nå er tilogmed jeg utålmodig.:-) men lille må vvente til i allefall den 27 april. Da er jeg 37 uker mener jeg. :-)

Jeg begynner å bli litt utålmodig ja ;) mest fordi jeg er lei av å vagge rundt, være stor og tung, bli sparket i ribbena og ha denne låsningen i bekkenet.

Men samtidig, jeg vil gjerne ha hele påska for meg selv å slappe av på, og jeg vil gjerne runde bursdagen min, 25 April, så kan baby bare komme. For da er det bare 1 uke til termin ;)

sist jeg var veldig utålmodig, ventet og trodde jeg skulle føde hverdag den siste måneden. detta er da mitt 3 barn, og er ikke uttålmodig eller fødeklar. har nokk o gjøre med de småbarna jeg har og steller i huset :) min lillebror hr konfirmasjon 4 mai :-O vill gjerne ha enten 1 god uke før eller så får han vente. mine foreldre som skal ha barna mens jeg føder og hadde hvert typisk om det skulle krasje ;)

Ja... veldig lei. . Gleder meg til å se han. Vise han frem!! Og ikke minst få kroppen tilbake!

Back
Topp