Klarer ikke tro d

Haha så morro!!:D gøy vi er flere:D haha.. Må få høre hvordan d gikk!!:) er selv så meeeega spent;p jeg betaler å nå kun for å se en ting. Haha:D

Hadde det vært 1. eller 2.mann hadde jeg ikke ofret det en tanke tror jeg.. Det er jo ikke vanskeligere å få jente enn gutt, men jeg har sluttet å tenke jente for flere barn siden ☺️
Babyen i magen har alltid vært en lillebror,så vanskelig å omstille hodet på noe annet.

Kjenner til følelsen!
Har 4 gutter fra før, og når jordmora som tok ultralyd sa det ble jente holdt jeg på å skli av benken jeg lå på ☺️
Jordmora kikket fra alle vinkler, flere ganger og så jente hver gang, så usikkerheten sitter kun mellom øra mine
Jeg har klart å utsette 3D ultralyd fram til neste mandag, men da klarer jeg ikke lengre. Er da i uke 24... Trenger ikke drøye lengre, det er jo tross alt ikke bollekinnene jeg drar for å se....☺️

Er det ditt 5 barn ? :D

jeg kjenner flere som har hatt 3-4 gutter å så fått jente. å de har nektet og tro det men det har stemt. jeg får annehvert kjønn og annenhvert år.. :p så jeg sa til gyn denne gangen at jeg regnet med det var en gutt.. :p og det sa han stemte. men jeg har hatt guttefølelse på alle mine 4. men etter jeg fikk gutt, jente, gutt, jente tenkte jeg at selvfølgelig er det en gutt denne gangen.. :p

jeg kjenner flere som har hatt 3-4 gutter å så fått jente. å de har nektet og tro det men det har stemt. jeg får annehvert kjønn og annenhvert år.. :p så jeg sa til gyn denne gangen at jeg regnet med det var en gutt.. :p og det sa han stemte. men jeg har hatt guttefølelse på alle mine 4. men etter jeg fikk gutt, jente, gutt, jente tenkte jeg at selvfølgelig er det en gutt denne gangen.. :p
Haha så morro:D sprek du er som e på 5 barne:D er det stor aldersforskjell?

Kjenner du forskjell på svangerskapene da? :) Jeg har tre gutter, siste er en overraskelse ;)

Ja har kasta opp masse dette svangerskape :( og er mye svimmel :) så spennende med en overalskelse :D

eldste er 2008, neste 2010, 2012, 2014, så blir det 2016. nr 1 er født sent på året og nr to tidlig på året. så bare litt over et år mellom de. elste er nå 7, neste 6, snart 4, og 16 mnd.
Wow så kult:D sprek du er:p tro for ett søskenforhold dem har og blir å ha!:) sporty:D

Har aldri opplevd å få vite feil kjønn:)
Gratulerer med jenta i magen<3
Magefølelsen min sier sterkt gutt denne gangen, og magefølelsen min har aldri tatt feil før (femte barnet), så er veldig spent på OUL på mandag:D

Back
Topp