Klarer ikke tro d

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Var på oul for noen dager siden på sykehuset og fikk vite at vi ventet en liten prinsesse klarer ikke helt å tro at vi skulle være så heldige har to gutter fra før av så hat vært så morro om d stemte men klarer ikke helt å tro d noen her som har fått vite jente på oul men det var en gutt?:)

Som regel har magefølelsen din rett. Sist var det mange som sa jente, men jeg hadde sterk følelse på gutt, noe som ble bekreftet på OUL. Og ut kom en gutt :) kjenn litt etter, hva føler du selv? Er jo sjeldent de tar feil egentlig da :)

Jeg har hatt en jentefølelse hele svangerskapet uten at jeg har tort å sakt d høyt så ble så positivt overaskey da JM sa at det var en liten pie i magen men seffølgelig kunne hu ikke si d med 100% sikkerhet så nå er jeg så spent ... Hehe

Sjeldent de tar feil men det kan jo skje, bestill en ultralyd til, feks 3D ultralyd I uke 27-30 så får du det nok bekreftet :)

Var på oul for noen dager siden på sykehuset og fikk vite at vi ventet en liten prinsesse klarer ikke helt å tro at vi skulle være så heldige har to gutter fra før av så hat vært så morro om d stemte men klarer ikke helt å tro d noen her som har fått vite jente på oul men det var en gutt?:)
sist jeg var gravid og var på ul. Så sa jeg at jeg kun ville vite kjønn hvis hun var helt sikker. Og hun sa det ble jente, hun forklarte på ul veldig nøye hvordan hun så kjønnslepper og slikt (litt for mye info for min mann). Det ble ei jente som nå er knall aktiv i hjemme. Tror ul i dag er veldig klare og greie bilder så de lett ser kjønnet i forhold til 20 år siden

Jeg har hatt en jentefølelse hele svangerskapet uten at jeg har tort å sakt d høyt så ble så positivt overaskey da JM sa at det var en liten pie i magen men seffølgelig kunne hu ikke si d med 100% sikkerhet så nå er jeg så spent ... Hehe

Akkurat det samme med oss :) vi har to gutter fra før, og har sagt til alle at vi er sikker på en gutt til, så overraskelsen ble veldig stor når jordmor var ganske sikker på at her var det en jente :) hun viste seg villig frem og vi kunne ikke se noe mellom beina på henne ;) men jeg har selv egentlig hatt en liten jentefølelse hele tiden.
Men vi har bestilt 3D i uke 27 :P

Gratulerer med lillesøster i magen ❤️

Så koselig med jente i magen! :)
Gratulerer så mye!

Akkurat det samme med oss :) vi har to gutter fra før, og har sagt til alle at vi er sikker på en gutt til, så overraskelsen ble veldig stor når jordmor var ganske sikker på at her var det en jente :) hun viste seg villig frem og vi kunne ikke se noe mellom beina på henne ;) men jeg har selv egentlig hatt en liten jentefølelse hele tiden.
Men vi har bestilt 3D i uke 27 :P

Gratulerer med lillesøster i magen ❤️
Gratulerer til deg å!:) blir veldig stas om d stemmer!:) skal 20 juni på ul igjen så håper på å få bekrefte d da:p hehe..

Gratulerer med jente i magen :) sjelden de tar feil men kan jo skje. Men er nok en liten jente der inne! :D

Gratulerer med jente i magen :) sjelden de tar feil men kan jo skje. Men er nok en liten jente der inne! :D
Hadde vært så morro;D merker jeg har lagt mere på meg i sidene denne gangen, di andre gangene har jeg kun fått en fotballkul på magen:p

Gratulere med jente i magen :D
Fikk virkelig se igår forskjellen på jente og gutt ;)
Men som jordmor sa, de har rett i 99 av 100! Og når de villig viser seg frem ser man jo gjerne fra ulike vinkler også ;)

ImageUploadedByBV Forum1463857225.307318.jpg så utifra d du så igår, kan jeg stole på dette ?:);p flere med innspill?:) hehe er så spent!

Vis vedlegget 178455 så utifra d du så igår, kan jeg stole på dette ?:);p flere med innspill?:) hehe er så spent!
Akkurat slik var snuppa også ;)

Men kjenner igjen følelsen av å ville være sikker da! Men med henne ble det noen ekstra ul og samme kjønn hver gang så lærte fort at ja det ser virkelig ut som ei jente ;)

Ååh så spennende :D. er så redd for at det er navelstrengen vi ser;p haha... Men karnsje jeg skal begynne å slå meg til ro med at vi faktisk venter en jente ;D

Det der så ut som en jente. Gratulerer ❤.
Vi fikk vite jente på oul, men dro på en privat og fikk vite at det er en gutt. Så her tok han helt feil :p

Det der så ut som en jente. Gratulerer ❤.
Vi fikk vite jente på oul, men dro på en privat og fikk vite at det er en gutt. Så her tok han helt feil :p
Ja har hørt at mange tar feil, derfor jeg er så skeptisk:p fikk du se bilde av kjønne på "jenta" ?:)

Ja har hørt at mange tar feil, derfor jeg er så skeptisk:p fikk du se bilde av kjønne på "jenta" ?:)
Jeg fikk dessverre ikke med meg bilde av det på oul, men han så flere ganger siden jeg spurte "er du helt sikker??" :p Og det sa han at han var. Men valgte uansett å ta privat ul en uke etter fordi jeg ikke helt trodde på det. Han hadde mye bedre ultralydapparat da :)
Synes din lille ser ut som en jente på bildet da :)

Jeg fikk dessverre ikke med meg bilde av det på oul, men han så flere ganger siden jeg spurte "er du helt sikker??" :p Og det sa han at han var. Men valgte uansett å ta privat ul en uke etter fordi jeg ikke helt trodde på det. Han hadde mye bedre ultralydapparat da :)
Synes din lille ser ut som en jente på bildet da :)
Har også bestilt meg time til privat ul:p klarer ikke vente til oktober med å få d bekreftet :D så blir spennende :)

Kjenner til følelsen!
Har 4 gutter fra før, og når jordmora som tok ultralyd sa det ble jente holdt jeg på å skli av benken jeg lå på ☺️
Jordmora kikket fra alle vinkler, flere ganger og så jente hver gang, så usikkerheten sitter kun mellom øra mine
Jeg har klart å utsette 3D ultralyd fram til neste mandag, men da klarer jeg ikke lengre. Er da i uke 24... Trenger ikke drøye lengre, det er jo tross alt ikke bollekinnene jeg drar for å se....☺️

Kjenner til følelsen!
Har 4 gutter fra før, og når jordmora som tok ultralyd sa det ble jente holdt jeg på å skli av benken jeg lå på ☺️
Jordmora kikket fra alle vinkler, flere ganger og så jente hver gang, så usikkerheten sitter kun mellom øra mine
Jeg har klart å utsette 3D ultralyd fram til neste mandag, men da klarer jeg ikke lengre. Er da i uke 24... Trenger ikke drøye lengre, det er jo tross alt ikke bollekinnene jeg drar for å se....☺️
Haha så morro!!:D gøy vi er flere:D haha.. Må få høre hvordan d gikk!!:) er selv så meeeega spent;p jeg betaler å nå kun for å se en ting. Haha:D

Back
Topp