klarer ikke sitte

Emba_Larsen

Forumet er livet
har fått helt grusomt vondt i halebeinet[:(]  hvis jeg er så dum å setter meg ned, så tar det meg hvertfall 5 min å komme meg oppderfra igjen[&o]

er ikke direkte vondt når jeg sitter, det vonde kommer når jeg skal reise meg, akkurat som at det "presset" som blir når jeg sitter, ikke må forsvinne. 

er jo heelt for J***I!![:(][:(]

kan jo ikke STÅ hele dagen heller[&o]  huff..

Huff så fælt då[&:] kan tenke meg det er utrolig irriterende og plagsomt- god bedring[:)]

Uff stakkars deg da vennen!!!! Må ta det med ro da...
Vet hvor vondt det er å ha vondt i halebeinet ja...

Apropos, har hørt om flere som knekker halebeinet under fødselen.. Hvordan får de til det???? [8|]

Uffda stakkars deg lille pooh [:(]

God bedring! Her får du en god trøsteklem og en blomsterbukett

ORIGINAL: fruluna

Uff stakkars deg da vennen!!!! Må ta det med ro da...
Vet hvor vondt det er å ha vondt i halebeinet ja...

Apropos, har hørt om flere som knekker halebeinet under fødselen.. Hvordan får de til det???? [8|]

godt spm..[8|] 

ORIGINAL: Stredet

Uffda stakkars deg lille pooh [:(]

God bedring! Her får du en god trøsteklem og en blomsterbukett

tusen takk Stredet [:)][:)]

sender en blomsterbukett til deg også jeg.. må passe på bekkenet ditt[:)]

ser ut som ei gammale kjerring på 90 år eg når eg reise meg!!!

ORIGINAL: brit 20

ser ut so ei gammale kjerring på 90 år eg når eg reise meg!!!

ja ikke sant[&:]og når man er ut blandt folk så frister det jo veeeeldig å reise seg[:'(][:'(][:'(]  skulle hatt en sånn heis ting g vi, sånn som bare vipper oss opp av stolen[:D][:D]

Æsj da! [:'(] Jeg har falt i trappa en gang og hadde skikkelig vondt i halebenet i flere uker etterpå. DET var dritvondt! [:(] 

Men, Fruluna!! Knekke halebenet under fødsel???? Går det ann og æ?? [8|]

hehe ja d var d me sko hatt=) hehe, heldivis så har eg d bare når eg ska opp av sofaen på kveldane når eg har slappa av litt=) hehe

ORIGINAL: BlåBobler

Æsj da! [:'(] Jeg har falt i trappa en gang og hadde skikkelig vondt i halebenet i flere uker etterpå. DET var dritvondt! [:(] 

Ja har hørt (og lest om flere her inne) at det går ann ja.. Og det skjønner jeg ikke hvordan går for seg... [>:]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: BlåBobler

Ja har hørt (og lest om flere her inne) at det går ann ja.. Og det skjønner jeg ikke hvordan går for seg... [>:]

Nei det var rart...... Kan forstå at BEKKENET kan få en knekk, men RUMPA, liksom??

sikkert bebyen som sparker ifra få vei ut.... rett i halen[&:]

Back
Topp