Klarer ikke sitte i ro :/

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Herregud, blir gal snart. Jeg klarer altså ikke å sitte rolig. Skulle se film med mannen i går kveld å endte halveis på gulvet i forsterstilling. Har samme murringer som ved før mensen kommer. Det har vært sånn i det siste. Og det kommer og går i løpet av kvelden. 36+1 foresten. Måtte ta 2 paracet før jeg endelig fikk sove. Er det modning kanskje?

Har det samme og er nok modning her. Sitter skikkelig i ryggen og i går måtte jeg ta smertestillende. Syns disse plagene kan vente til fødselen starter :p

Lå å vrei meg store deler av natten pga smertene..

Har det samme og er nok modning her. Sitter skikkelig i ryggen og i går måtte jeg ta smertestillende. Syns disse plagene kan vente til fødselen starter :p

Lå å vrei meg store deler av natten pga smertene..

Sitter skikkelig i ryggen her også :/Veldig enig med at de kan vente til fødselen starter :) Blir ikke godt om vi må gå sånn flere uker hvertfall :-O

Sitter skikkelig i ryggen her også :/Veldig enig med at de kan vente til fødselen starter :) Blir ikke godt om vi må gå sånn flere uker hvertfall :-O
Ja.. Ligger med tak nå og konstante mensmurringer, er så lei. Vil bare at det skal slutte eller at selve fødselen starter..

Vi må nok bare holde ut :(

Sliter veldig med mensmurringer her også.. Samt kynnere, stikinger osv..
Er nok modning ja. Samt at babyen nok presser seg lenger ned i bekkenet.

Sliter veldig med mensmurringer her også.. Samt kynnere, stikinger osv..
Er nok modning ja. Samt at babyen nok presser seg lenger ned i bekkenet.
Kynnerene er blitt slitsomme merker jeg. De varer lengre og gir seg ikke like fort som i starten. Stikkinger/og iling kommer brått... gleder meg til tirsdag og jordmortime :) Blir spennende å høre om lillegutt har festet hode. Høres kanskje sykt ut, men jeg gleder meg til å prøve å mestre situasjonen når riene virkelig begynner. Mother nature bring it on :-D I think I'm redy!!!

Kynnerene er blitt slitsomme merker jeg. De varer lengre og gir seg ikke like fort som i starten. Stikkinger/og iling kommer brått... gleder meg til tirsdag og jordmortime :) Blir spennende å høre om lillegutt har festet hode. Høres kanskje sykt ut, men jeg gleder meg til å prøve å mestre situasjonen når riene virkelig begynner. Mother nature bring it on :-D I think I'm redy!!!
Her også.. har så og si konstante kynnere som også noen ganger er ubehagelig/vonde. Var hos jordmor på fredag og da var det litt festa/litt løst. Hun måtte vente en god stund før hun fikk til målinger og å kjenne etter pga kynnerne.. Spent på neste kontroll.
Er også spent på det og gruer meg ikke i det hele tatt ;)

Har også hatt sterke mensmurringer, stikkinger og ilning nedover de siste 2 ukene. Skikkelig ubehagelig og vondt...Syns modningen kunne kanskje drøyd en uke til før det starta :p er 35+1

Back
Topp