Klarer ikke holde meg lenger...

Er kjempespent på når jeg kommer til å kjenne noe. Er 11+2, men er førstegangs, så må vel vente enda en stund. :D Gleder meg til å kjenne bevegelser.
 
Hm, jeg tror ikke jeg kjenner noe egentlig, men rett før jeg leste denne posten så leita jeg etter hjertet med doppler og følte at jeg kjente litt sommerfuglvinger. Men jeg bare slo det fra meg, for jeg er jo bare 10+3... Sist kjente jeg det første gang i uke 17... Kanskje det var det allikevel? :p
 
Så moro :Heartred
Med første kjente jeg det i uke 14, med andre hadde jeg foranliggende morkake og merket ikke noe før i uke 21 - nå er jeg litt usikker. Gleder meg til å vite at det er baby som beveger seg :Heartred
 
Eg har kjent liv tror eg, det komme spesielt når eg ligge på ryggen. eg er 10+5 i dag :)
 
3 baby her. Jeg trodde jeg kjente det igår, men 4-5sek etter skjønte jeg at det bare var en fis :p Men merker tarmene er flyttet seg noen cm høyere opp, så livmora er kommet over skambeinet :-D Er litt som deg, venter bare på det nå. Kjente det i uke 13 med første, å kunne se det utenpå allerede i uke 15, men var jo tynn som ei flis. Med nr 2 kjente jeg det i uke 11, men så ble det helt rolig frem til uke 19 pga morkaka lå foran :-(
 
Har ikke kjent noe enda, men har drømt det. Husker veldig godt hvordan det føles så går og håper på å kjenne det litt tidligere denne gangen. Kjente det rundt uke 15/16 sist.
 
Jeg kjente liv med Trassejenta, på slutten av uke 10 sist. Det var veldig rart og uvirkelig, men ingen tvil. Nå er jeg 10+3, og kjenner enda ikke noe, men det kommer tidsnok :)
 
er det noen av dere som føler noe tidlig som har doppler i tillegg? :) Så dere hører hjertelyden? :)
 
Jeg er 4 gangs og kjenner ingen verdens ting.
Jeg så babyen herje og sparke å styre inni der på ultralyden idag, men kjente ingen av bevegelsene.
11+4 ;)
 
Nå er jeg helt sikker på at jeg kjenner liv. I tiende uke. Tredje graviditet på fire-fem år. Kun sporadisk og ikke hver dag. Men såå koselig!
 
jeg kjenner jeg er litt misunnelig :p når du kjenner liv så blir det så EKTE liksom. jeg følte ikke noe før ike 19 med vesla, så jeg forventer ikke akkurat at dette skal bli så mye mer anderledes.. ååh, jeg vil også føle liv <3
 
Jeg er veldig spent selv. Hadde morkaka på fremsiden forrige gang, og kjente ikke liv før i uke 18, tror jeg. Håper morkaka ligger på baksiden denne gangen slik at bevegelsene kjennes tydeligere.
 
Trodde jeg kjente noe sist uke, men ikke kjent noe siden!! Gleder meg til å kjenne liv daglig!!
 
Da melder jeg meg inn i gjengen også:-D Gubben og jeg skulle bare prøve å finne hjertelyden i dag også, å akkurat i det vi finner den, kjenner jeg den lille smetter unna :-D Fantastisk følelse! Ingen tvil om at det var babyen ihvertfall.
 
Tredjegangs og kjenner ikke så mye mer enn luft der inne :p Da jeg var på tidlig ul sa han at det så ut til at morkaken lå foran, så jeg kunne forvente å kjenne liv senere denne gangen :(
 
kjenner fortsatt ingenting her, men fortsatt bare 9 uker, og det er 8 år siden jeg var gravid sist, så jeg forventer ikke å kjenne noe raskt uansett :p
 
Back
Topp