Klarer ikke holde meg lenger...

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Men jeg kjenner liv!!!!:D❤ folk kan si hva de vil, men son 4 gangs gravid er jeg ikke i tvil over hva disse fjærlette gullfisk bevegelsene er:p
Kjente det sist i uke 12, så har ventet litt på det.

Det må da være andre her som har kjent noe? Eller som tør å si det høyt nå som jeg har "stått frem" :D;)

Isåfall, hvordan kjennes det ut for deg?
 
11 uker her, kjenner ingenting! Spennende at man kan kjenne det så tidlig! Men som Førstegangs gravid tror jeg neppe jeg vil kjenne noe før senere. :)
 
Slik legen har regnet det ut er jeg idag 11+3. Kjenner det når jeg ligger på ryggen for å slappe av.gleder meg, for vet at bevegelsene blir tydligere og tydligere ganske fort.:)
 
Jeg trodde jeg kunne kjenne noe i går, men er bare 10+6 så tror nok det bare var luft eller noe. Men kjentes helt likt ut som det gjorde med førstemann. Da kjente jeg vel i uke 15/16. Tipper det ikke er lenge til vi kjenner små bevegelser inni magene våre jenter.
 
Venter spent selv på de neste ukene men håper at jeg også går gleden av å kjenne noe tidlig siden jeg er 3.gangs :)

Meeeen jeg er bare 8+3 så må nok smøre meg med tålmodighet i 4 uker til sikkert minst :p
 
Men jeg kjenner liv!!!!:D❤ folk kan si hva de vil, men son 4 gangs gravid er jeg ikke i tvil over hva disse fjærlette gullfisk bevegelsene er:p
Kjente det sist i uke 12, så har ventet litt på det.

Det må da være andre her som har kjent noe? Eller som tør å si det høyt nå som jeg har "stått frem" :D;)

Isåfall, hvordan kjennes det ut for deg?
Hehe enig, har ikke sagt det til mannen en gang,men jeg har kjent helt klart 3 ganger nå. Har vært usikker først, men de tre gangene er helt sikkert. Er 11+5. Sist kjente jeg også tidlig, men car ikke 100% sikker på hva det car. Fra uke 14 kjente jeg nesten daglig.
 
Er det som er så dumt, for en får stadig høre at det er ikke mulig å kjenne noe så tidlig.så en tør ikke dele gleden med ansre, i frykt for å bli halshugget.men selv på babyverden står det at flergangsfødende kan kjenne liv i uke 14, så selvfølgelig er det sprik også her fra menneske til menneske om hvor tid en kan kjenne sporadisk bevegelse av knøttet når de ligger riktig til og ut mot magen❤ herlig er det hvertfall, og gøy at alle her inne uansett om ikke alt for lenge vil kjenne miraklet sitt.
 
Kjenner ikke noe, 2gangs og 11 uker på mandag.
 
Er det som er så dumt, for en får stadig høre at det er ikke mulig å kjenne noe så tidlig.så en tør ikke dele gleden med ansre, i frykt for å bli halshugget.men selv på babyverden står det at flergangsfødende kan kjenne liv i uke 14, så selvfølgelig er det sprik også her fra menneske til menneske om hvor tid en kan kjenne sporadisk bevegelse av knøttet når de ligger riktig til og ut mot magen❤ herlig er det hvertfall, og gøy at alle her inne uansett om ikke alt for lenge vil kjenne miraklet sitt.
Det kjipe er jo at det ikke kan bevises at vi kjenner noe. Etter all sparkingen til mini sist syns jeg det er mer utrolig med de som er med i ooops,I'm pregnant som ikke har kjent noe før fødsel.
Har ikke kjent noe jeg kan si at er spark enda, selv om jeg har kjent noe... Men tror det bare har vært luft,men kjennes jo ofte likt ut. 11+2 idag da.
 
Ikke her enda heller, men er nok litt tidlig.. (10+1)
Sist kjente jeg det i uke 13 ca, og alle mente på at det var luft eller andre ting. Selv om det var førstemann er det mulig. For sparken bare fortsatte, kjentes like ut senere Bare sterkere. Men da ble jeg gigantisk kjempefort, så jeg vet ikke om det kan ha noe å si?!

Gleder meg veeeldig til det kommer!!
 
Mener å ha kjent liv jeg også ☺ er 10+5 og andregangs (3. Om jeg teller med ma). Kjenner sommerfugl vinger liksom ☺☺ har kjent det på nøyaktig samme plassen flere ganger, akkurat der jeg også finner hjertelyden <3
 
Åhhh så koselig ❤ jeg kjenner ingenting.. men er bare 8 uker :p
 
Jeg har et eller annet going on down there :p Har kjent det en stund men er så usikker på om det er luft. Men det er alltid i samme område og fjærlett kiling, så mistenker det er noe på gang i det minste, uten at jeg kan garantere at det er babyen :) Kjente det i uke 14 sist så er nok ikke lenge til jeg blir mer sikker :) 11 uker i morgen.
 
Back
Topp