Klarer ikke gå :-/

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
tredje dagen i dag der symfyse-bekkenløsningen er så ille at jeg ikke klarer å gå. Det gjør veldig vondt å reise seg og hvert skritt gjør også kjempevondt. Så jeg går minst mulig. Sitter/ligger i sofaen hele dagen.

Håper det at jeg tar det med ro gjør at det blir bedre igjen! Ble nemlig det sist det var sånn. Så jeg håper virkelig det!

Skulle egentlig kjøpe 17. mai-kjole i dag. Men det går jo ikke når jeg ikke kan stå på beina.

tredje dagen i dag der symfyse-bekkenløsningen er så ille at jeg ikke klarer å gå. Det gjør veldig vondt å reise seg og hvert skritt gjør også kjempevondt. Så jeg går minst mulig. Sitter/ligger i sofaen hele dagen.

Håper det at jeg tar det med ro gjør at det blir bedre igjen! Ble nemlig det sist det var sånn. Så jeg håper virkelig det!

Skulle egentlig kjøpe 17. mai-kjole i dag. Men det går jo ikke når jeg ikke kan stå på beina.

Holdt på å si velkommen i klubben, men det er ikke akkurat en klubb jeg ønsker noen medlemsskap i. [emoji57]

Jeg har hatt det slik siden uke 19, og er helt avhengig av krykker for å kunne bevege meg noe i det hele tatt, ellers er det hvile, hvile, hvile og hvile som er tingen. Her blir det ikke bedre av hvile da, annet enn at det er bedre akkurat NÅR jeg hviler.

Jeg må ha hjelp for å komme meg på/av do, og inn/ut av dusj, så her utgår handling av 17. mai antrekk, samt hele 17. mai for den del.

Holdt på å si velkommen i klubben, men det er ikke akkurat en klubb jeg ønsker noen medlemsskap i. [emoji57]

Jeg har hatt det slik siden uke 19, og er helt avhengig av krykker for å kunne bevege meg noe i det hele tatt, ellers er det hvile, hvile, hvile og hvile som er tingen. Her blir det ikke bedre av hvile da, annet enn at det er bedre akkurat NÅR jeg hviler.

Jeg må ha hjelp for å komme meg på/av do, og inn/ut av dusj, så her utgår handling av 17. mai antrekk, samt hele 17. mai for den del.
Huff så forferdelig! Må ha hjelp på do og i dusjen også..! Stakkars deg :( ❤️

Jeg hadde ganske vondt for en tid tilbake, men etter noen dager ble det mye bedre igjen heldigvis. Så jeg har et lite håp om at det skal bli bedre igjen nå også.

Men jeg leste et sted at jo flere graviditeter man har bak seg jo verre bekkenløsning? Har du merket noe til det, du som har så mange? At det har blitt verre hver gang? ❤️

Huff så forferdelig! Må ha hjelp på do og i dusjen også..! Stakkars deg :( [emoji173]️

Jeg hadde ganske vondt for en tid tilbake, men etter noen dager ble det mye bedre igjen heldigvis. Så jeg har et lite håp om at det skal bli bedre igjen nå også.

Men jeg leste et sted at jo flere graviditeter man har bak seg jo verre bekkenløsning? Har du merket noe til det, du som har så mange? At det har blitt verre hver gang? [emoji173]️
Jeg har ikke hatt symptomgivende bekkenløsning før. Jeg har jo kjent at jeg har et bekken, men aldri noe mer enn at jeg har måttet sitte litt etter en lang dag på bena liksom.

Jeg har hatt et litt skranglete og kranglete bekken hele graviditeten, men etter noen dager med litt mye trasking (på ferie) så ble symfysesmertene mye mye verre! Etter å ha tatt det med ro og gått minst mulig noen dager er jeg mye bedre igjen. Jeg kjenner det fortsatt litt når jeg går, og det er ganske så vondt når jeg prøver å snu meg i senga, setter og reiser meg, men ikke på langt nær som for noen dager siden.

Krysser fingrene for at litt ekstra hvile gjør susen for deg også!

Jeg har hatt et litt skranglete og kranglete bekken hele graviditeten, men etter noen dager med litt mye trasking (på ferie) så ble symfysesmertene mye mye verre! Etter å ha tatt det med ro og gått minst mulig noen dager er jeg mye bedre igjen. Jeg kjenner det fortsatt litt når jeg går, og det er ganske så vondt når jeg prøver å snu meg i senga, setter og reiser meg, men ikke på langt nær som for noen dager siden.

Krysser fingrene for at litt ekstra hvile gjør susen for deg også!
Å, så godt å høre! For meg ble det veldig ille etter jeg var hos jordmor på mandag: jeg gikk til og fra (nesten en km hver vei). Så jeg prøver å gå minst mulig nå og håper det går seg til igjen

Huff så kjedelig.. Eg har litt av og på etter kor rolig eg tar det.. Men kjedelig når ein ikkje har sjans i det heile tatt :(

Her er bekkenet helt sin egen sjef, og det varierer voldsomt på dagene hvordan jeg er, noen dager får jeg lov til mye, andre dager ingenting... merkelige kropp...

Går det bedre?

Jeg får låsninger og da hjelper det å knekke opp bekkenet så er det fint til neste gang det blir låst..

Huff så forferdelig! Må ha hjelp på do og i dusjen også..! Stakkars deg :( ❤️

Men jeg leste et sted at jo flere graviditeter man har bak seg jo verre bekkenløsning? Har du merket noe til det, du som har så mange? At det har blitt verre hver gang? ❤️

Her har ligamentsmertene blitt verre, og verre. MEN jeg trodde jeg hadde kontroll på bekkenløsningen. Den var verre med de to første svangerskapene. Brukte krykker. MEN nå har jeg 2 små, og holde følge med er det virkelig ille. Jeg får jo ikke tatt det med ro. Må jo få gjort ting ute med dem, og har også ting å gjøre hjemme. Har veldig vondt for å gå. Det er sinnsykt smertefullt. Og jeg burde så absolutt brukt krykkene mine hele tiden. Det nytter jo ikke med to små med egen vilje :eek: Dem tar jo bare plutselig avgårde når vi er ute, og ikke altid samme retning :o

Her har ligamentsmertene blitt verre, og verre. MEN jeg trodde jeg hadde kontroll på bekkenløsningen. Den var verre med de to første svangerskapene. Brukte krykker. MEN nå har jeg 2 små, og holde følge med er det virkelig ille. Jeg får jo ikke tatt det med ro. Må jo få gjort ting ute med dem, og har også ting å gjøre hjemme. Har veldig vondt for å gå. Det er sinnsykt smertefullt. Og jeg burde så absolutt brukt krykkene mine hele tiden. Det nytter jo ikke med to små med egen vilje :eek: Dem tar jo bare plutselig avgårde når vi er ute, og ikke altid samme retning :eek:
Jeg var alene med treåringen i går (planleggingsdag) og fikk så mye vondere i løpet av dagen :( går jo ikke an å ta det med ro og sitte stille :p

Back
Topp