Klarer ikke å

Frk.Hønemor

Elsker forumet
drikke kaffe[&:][&:][:D] Og jeg som er så avhengig av det, men nå klarer jeg nesten ikke å ta en slurk engang før jeg blir dårlig.. Det er jo igrunn fint det da med tanke på den lille, men jeg har lyst å kose meg med morrakaffen min..

oi, med tanke på knøttet er jo det supert[;)]

drikker ikke kaffe, så jeg vet jo ikke hvordan det er å gå glipp av
morgenkoppen, hihi[;)]

Stakkars [&o] Holder meg til 1, toppen 2 kopper om dagen. Men det frister jo veldig med en kanne til [8D] Får hive ut trakteren og bare kjøre pulverkaffe [:-]

drikker bare 123 kaffe nu (sånn pulver), vanlig traktekaffe klarer jeg ikke lengre...men klarer bare en halv kopp før jeg kjenner at det skvulper i halsen, så er jo litt positivt...
hadde det bare vært like lett med den røyken[:(][:@]

jeg syns plutselig kaffe var kjempegodt.... Ikke svart men sånn pose med kaffesjokolade. Nam, nam, får bare hodle meg unna...

Ennå smaker kaffen godt.. MÅ ha morgenkaffen min.. Men sist så likte jeg det ikke etter som ukene gikk.. smakte pjuk [:'(]

Meeeeen.. nå NAM.. spesielt om morran. Aldri drikket mye kaffe, men MÅ liksom ha EN kaffekopp til frokost [:)]

jeg klarer ikke kaffe nå... [:'(]

Ååååå elsker kaffe har heldigvis ikke fått det problemet koser meg fortsatt med kaffen [:D]. Håper du snart kan nyte en kopp igjen Hønemor [:D]

Back
Topp