Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er stort sett kakemenn jeg liker, så jeg venter, men kjøper litt til de andre i huset da. Vi er ikke så nøye på å vente til Desember, det er kun kalenderen vi venter med til da.
Jeg har null problem med å vente til desember, selv om jeg elsker julesnop.
Men det som gjør julesnop så spesielt er jo nettopp det at man kun spiser det i julen. Jeg boikotter alt som heter juleting før desember, siden det ødelegger for det som gjør julen spesielt for meg. Jeg gremmer meg intenst når jeg ser julesnop i butikkene allerede i september.
Jeg har alltid venta til 1. Desember, av og til første advent da min far har bursdag i de tider og den ofte blir feira første søndagen i advent.
Jeg elsker jula og alt som følger med, så håper november går fort
Kommer til å sprekke på pepperkaker da [emoji28] er 50% sykemeldt og blir trolig det resten av svangerskapet, og pleier ofte å dra på besøk til min mor når jeg kan, hun tjuvstarter alltid [emoji14]
Er ikke så glad i julesnop eller julebrus, men har kjøpt ( og drukket opp[emoji23]) en julebrus, bare for å komme litt i julemodus [emoji1][emoji1] elsker jul!
Jeg er glad i julesnop, men venter lett. Syns julemagien blir litt utvannet om man ikke kan spare litt på det.
Dessuten går jeg på lavkarbo og gjør det veldig bra for tiden, så skal holde på så tett opp mot jul som mulig før jeg legger inn en juleferie
Klarer fint å holde meg unna snop hele året, julesnop eller ikke. Sukkerfri julebrus derimot det gidder jeg ikke å holde meg unna det er en absolutt favoritt å du ser meg komme drassende på alt jeg kan bære av flasker så snart de er i butikkene.
Mannen har kjøpt en 6-pk julebrus. Men på "vår" julebrus har både oppskrift og flaske blitt forandret litt fra i fjor.. til det verre. Så frister faktisk ikke å kjøpe mer før desember er her. Er ikke så glad i annet julegodis.. jeg spiser minimalt med sjokolade og liker ikke marsipan, så [emoji39]