Klarer du å huske alle merkene?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Bare for moroskyld, hvilke merker har du hjemme? Da snakker jeg om alt fra interiør til dopapir.. hihih.. rams opp alle du husker! Barneklær (innetøy og yttertøy), kjeler og stekepanner, vaskemaskin, dusjkabinett (?), badekar, stuebord, sofa, sokker, sminke, tannbørste, matvarer..... klarer du :p ?
 
Bare for moroskyld, hvilke merker har du hjemme? Da snakker jeg om alt fra interiør til dopapir.. hihih.. rams opp alle du husker! Barneklær (innetøy og yttertøy), kjeler og stekepanner, vaskemaskin, dusjkabinett (?), badekar, stuebord, sofa, sokker, sminke, tannbørste, matvarer..... klarer du :p ?

Heh, høres ut som et evighetsprosjekt! Men - vil tørre å påstå at vi har mest ikea (hvis man holder klær utenom).
 
Heh, høres ut som et evighetsprosjekt! Men - vil tørre å påstå at vi har mest ikea (hvis man holder klær utenom).
Du får ta det en lørdag :hilarious::hilarious::hilarious: Jeg kommer tilbake om det halvt år:hilarious::hilarious:
 
Oi mye. Jamie Oliver , Newbie, Ralph lauren, Wheat , isbjørn of sweden , joha, Janus, tommy hilfiger, le creuset, Marius kids, nordpeis, Philips , obh nordica, Bosch, ecco , viking, inanny, green gate, ikea etc etc etc haha
 
Back
Topp