Klarer dere holde nede kullsyreholdig drikke???

Haha, jeg drikker bare bris og brus omtrent, vann er nødproviant for meg. Og ja, vet at det er usunt, men må få i meg væske :bored:

Jeg drakk masse Farris sist, for å få i meg mineraler. Slet med bt-fall. Men det kan jeg visst ikke denne gangen....

Jeg drakk masse Farris sist, for å få i meg mineraler. Slet med bt-fall. Men det kan jeg visst ikke denne gangen....
Uff, så kjedelig ass. Villa Farris er en slager her om dagen, men MÅ kutte ned, altfor mye sukker. Men som sagt, funnet en bris jeg liker, så må bare kjøpe inn masse av den.

Uff, så kjedelig ass. Villa Farris er en slager her om dagen, men MÅ kutte ned, altfor mye sukker. Men som sagt, funnet en bris jeg liker, så må bare kjøpe inn masse av den.

Blir mye dårlig mat her og. Noen dager er fries det eneste som går ned... og eplejuice!

Mat går det meste ned, men er i utgangspunktet ikke så flink til å drikke og likte ikke farris før. Men nå må jeg bare skjerpe meg. :nailbiting:

Her varierer matlysta og toleransen veldig. De dagene jeg ikke er uggen er jeg skrubbsulten og alt går ned. Men kunstig søtning er uansett blæ!!

Her varierer matlysta og toleransen veldig. De dagene jeg ikke er uggen er jeg skrubbsulten og alt går ned. Men kunstig søtning er uansett blæ!!
Matlysten er som regel ok, men er veldig kresen på hva jeg vil spise :hilarious: Dessverre takler jeg ikke så mye av maten vi har når ungene er her, men prøver å spise litt for syns skyld inntil videre :angelic:

Back
Topp