Klarer dere holde nede kullsyreholdig drikke???

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Herregud, altså jeg raper mer enn vanlig. Husker ikke om det var sånn sist.

Har vært kvalm men ikke spydd nå. Men i kveld tok jeg tre små slurker farris, og begynte rape voldsomt etterhverr, og da kom brekninger, og så måtte jeg søren meg spy!

Jeg merker jeg blir mer kvalm av kullsyre, men spyr ikke av det ennå. Siden jeg oppdaget at jeg ble mer kvalm, kuttet jeg det rett og slett ut. Nå holder jeg meg til Rema1000 iste med sitron.

Ja jeg klarer ikke drikke med kullsyre lenger. Skjedde akuratt samme som med deg!

Haha, jeg drikker bare bris og brus omtrent, vann er nødproviant for meg. Og ja, vet at det er usunt, men må få i meg væske :bored:

Haha, jeg drikker bare bris og brus omtrent, vann er nødproviant for meg. Og ja, vet at det er usunt, men må få i meg væske :bored:
Du får i deg bris da så er bedre enn ikke noe. Gubben vil heller ikke ha vann så eg kjøpe litt saft og sånn så det blir smak på det....
eg kan drikke absolutt alt eg. Farris er favoritt da hehe, men går noen liter vanlig vann til dagen også

Her går det nesten kun i Farris bris om dagen. Så ja, ikke noe problem med å holde det nede. Blir mindre kvalm av det og.

Jeg klarer fint å få ned kullsyre men te derimot klarer jeg ikke. den kommer opp igjen med en gang:/

Jeg drikker litt bris med smak. Er så lei av vann, og klarer ikke å drikke noe særlig annet. Men jeg drikker ikke akkuret mengder da, kanskje 2-3dl på en dag. Drikker vanligvis hverken brus eller kullsyrevann til vanlig.

Sist svangerskap kunne jeg nesten bare drikke kullsyreholdig drikke, denne gangen sliter jeg både med det og vann. Og jeg hater å rape!

Jeg går og gulper om jeg spiser eller drikker og det blir mye værre om det er kullsyre i , men jeg spyr ikke av det.

Nesten bare kullsyreholdig drikke som går ned her. Prøver sårt å unngå mye brus da jeg er redd for svangerskapsdiabetes

Tåler ikke kullsyre nå, så spyr av det jeg, men gjør meg ikke noe før drikker ikke så mye brus etc til vanlig heller.

Kullsyre har jeg ikke noe problem med. Kunstig sukker derimot blir jeg kjempe kvalm av. Ikke noen light brus her i huset

Jeg har aldri tålt kullsyre så godt. Blir ikke kvalm, men får skikkelige luftsmerter av den ekstra lufta som jeg sliter veldig med å få ut. Kroppen min takler det ikke, rett og slett. Så jeg unngår i det lengste å drikke noe som helst med kullsyre.

Jeg sliter med kullsyre. Har ikke slitt med det før. De dagene jeg har drukket kullsyre har det kommet opp igjen, samme med frukt.

I forrige svangerskap fikk jeg halsbrann, så etter ca uke 20 drakk jeg ikke noe med kullsyre eller spiste sjokolade.

Her er jeg hektet på vann med kullsyre. Såååååå digg[emoji846]

Back
Topp