Klarer dere å stikke fingrene i halsen å kaste opp?

Viss jeg er kvalm så klarer jeg det som regel, men har aldri prøvd når jeg er "frisk" så det aner jeg ikke.

Nei, DET klarer jeg ikke, for ekkelt. Brekker meg, men kommer ikke spy og blir bare dårligere...

Ja det klarer jeg.. Har aldri prøvd når jeg har vært "frisk" da, så det vet jeg ikke, men i fylla eller om jeg har gått kvalm lenge og det ikke ser ut til å komme av seg selv, så gjøre jeg det gladelig.. Hater å være kvalm [&o]

Ja, hvis jeg er veldig kvalm.. Og det er utrolig godt å bare få det opp og bli ferdig med det... Blir som regel mindre kvalm etter å ha spydd!

Har en venninne som ikke får til å spy, så første gang hun drakk seg dritings, så var hun full fra fredag til søndag før hun ble edru igjen[X(][:-] Dakars! (slutta å drikke på fredag)

æsj, nei får det ikke til eg..

jeg pleier vanligvis ikke å spy, men igår på jobb var kvalmen helt slukende på meg.. så da ble det fingern i halsen, og det funker hver gang! myyye bedre blir man og, etter å ha spydd, kanskje sekunder etter ;) 

ORIGINAL: Dollysmurfen

Har ALDRI fått det til.
Kunne ikke fått Bulimi jeg[:D]

nei,har ikke akkurat prøvd så mye heller

Ja

Nope, om jeg prøver å stikke fingeren i halsen så krøller jeg fingeren ubevisst[:D]

Nei, jeg er som en rotte. Gud bedre om jeg får i meg rottegift[X(][:D]

Ja.

ORIGINAL: Dollysmurfen

Har ALDRI fått det til.
Kunne ikke fått Bulimi jeg[:D]

Japp, jeg kan spy på kommando uten å stikke fingrene i halsen og.. 

Back
Topp