Klarer dere å stikke fingrene i halsen å kaste opp?

snuppah88

Gift med forumet
Får det ikke til jeg :-( er egentlig ikke noe som plager meg til vanlig, men nå er jeg på jobb og er skikkelig kvalm, så hadde vært så godt å fått det opp, men har ikke sjangs :-(

nja.. er jeg kvalm men ikke klarer spy har det hendt at jeg har gjort det..

men har aldri gjort det eller prøvd når jeg har vært frisk..

men er jeg skikkelig kvalm holder det å klemme på utsiden av halsen så spyr jeg.. omså bare ta på meg et skjerf..

nei...
men jeg gjorde det hver kveld da jeg var 11 mnd[:-]
dette for at min mor da måtte plukke meg opp å skifte på senga.. da slapp jeg å legge meg med det første[8D]

Ja, men det hat jeg sluttet med for lenge siden

jeg behøver ikke, jeg kan bare tenke på noe ekkelt også kaster jeg opp..
i går var jeg uggen, også fortalte jeg venninna mi om en rap mannen hadde en gang som lukta jævlig, og da måtte jeg kaste opp... hurra for gravid

Nope...får ikke til det der. Den brekningsrefleksen min er ikke helt som den skulle vært tror jeg...

Ja, om jeg er syyyyyyykt morgen kvalm å ikke klarer å spy, så er det bare å dytte fingren ned i halsen å dytte litt i drøvlen, så kommer det opp [8D]

Ja, det må jeg nesten.. Jeg kan nemlig ikke RAPE, og av og til må jeg stikke fingrene i halsen for å få opp luft som "sitter fast" [X(]

Jeg trenger ikke det jeg. trenger bare å brekke meg en gang så spyr jeg..
Har tudligere hatt problemer så det å spy går ganske så automatisk om jeg vil[:'(]

greier det viss eg e skikkelig kvalm, eller full[8D] Men ikkje når eg er helt frisk nei...

Ja

ORIGINAL: Dollysmurfen

Har ALDRI fått det til.
Kunne ikke fått Bulimi jeg[:D]

Nei, det klarer jeg ikke.

Men om jeg er skikkelig kvalm og trenger å spy, så setter jeg meg bare på kne forran do, og trekker pusten godt inn:P Da kommer det, lukter ikke akkurat digg nedi en do;)

ORIGINAL: TinyGiny

greier det viss eg e skikkelig kvalm, eller full[8D] Men ikkje når eg er helt frisk nei...

ORIGINAL: Dollysmurfen

Har ALDRI fått det til.
Kunne ikke fått Bulimi jeg[8D]

dessuten har jeg angst for å kaste opp...

Nei.
Kroppen min kjemper veldig imot trangen til å spy, så da jeg hadde svangerskapskvalme, når jeg har omgangssyke, eller er fyllesyk, så går jeg i timesvis og er dødskvalm uten nødvendigvis å få gjort noe med det. Det er sykt plagsomt.
Jeg får til å gjøre sånn at jeg brekker meg, men jeg klarer ikke å spy likevel.

Ja, det klarer jeg[:)] Og like lykkelig hver gang det ikke kommer noe... hehe.. for da må jeg ikke kaste opp[:)]7

Synes det er mye bedre å gjøre det.. være ferdig..slippe å gå kvalm..

Greier det ikke sånn uten videre nei. Men er jeg kvalm, så greier jeg det lett!

Back
Topp