Klarer dere å holde inn magen?:D

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Klarer dere å holde inn magen enda?:)

19+1 idag og klarer å "suge" den inn litt. Hva med dere?:D har ikke fått no spesielt mage. Litt hardere når jeg ligger men hadde blitt å gå på fra før og ;)

Haha, nei! Det er mange uker siden jeg kunne det :p Når jeg ligger på rygg klarer jeg å lage et bittelite "søkk" inn rett under ribbeina, men blir ikke store forskjellen :p

Jeg har fått kjempestor mage da... :confused: Livmoren er nesten oppi ribbeina nå!

Haha...har ikke sjans.. har en del mage fra før av og, så føler meg som en flodhest om dagen. Når jeg er stiv i bekkenet får jeg i tillegg den karakteristiske gangen... herlig!!

Hihi bare litt :) syns det er så spennende nå for nå kan jeg kjenne babyen inni magen, den har kommet opp på en måte :)

Ikke noe problem her, men når jeg ligger er det en hard kul under navlen ;) får fortsatt på meg løsninger fra før jeg ble gravid (enn så lenge). Har ei fra før og da føler jeg at magen kom mye fortere enn nå! :)

Nei, magen begynner å bli stor, så mange dulter borti magen npr de skal gå forbi meg /snike seg forbi;)

ikke om jeg er oppblåst, men ellers er den ikke så stor, men får ikke trekt inn hele magen like mye, kun øversr :p

Jeg kan! Og jeg synes det er litt freaky at jeg kan suge inn magen neeesten flat når den egentlig står som ei tromme! Hvor får alt plass liksom? :-D Det er fryktelig slitsomt da, og jeg ser en stor sirkel midt på magen der livmoren ligger. Er snart 20 og har egentlig en stor/middels mage sier folk ;-)

Jeg er førstegangs gravid, og 19+1. Jeg blir like fasinert hver morgen når jeg våkner, og kjenner på magen. Da er den helt hard og rund som en liten kule. Men så går jeg på do, og da mykner den litt opp! :p lite mage ellers. Bare litt lubben. Men jeg har begynt å bruke et hårstrikk i jeansen, mellom knappehullet og knappen. Dette gir at buksen ikke strammer :-)

Jeg er førstegangs gravid, og 19+1. Jeg blir like fasinert hver morgen når jeg våkner, og kjenner på magen. Da er den helt hard og rund som en liten kule. Men så går jeg på do, og da mykner den litt opp! :p lite mage ellers. Bare litt lubben. Men jeg har begynt å bruke et hårstrikk i jeansen, mellom knappehullet og knappen. Dette gir at buksen ikke strammer :-)
Slik er min også hver morgen:)

Back
Topp