Klare til fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Er dere nå klare for fødsel eller føler dere at det godt kan drøye litt til?

Begynner å bli lei den tunge magen men nå som vi er så nær januar håper jeg at han holder seg inne hvertfall ei uke til :)

Med termin om 11 dager er jeg veldig klar:)

Klar! Er bare 36+2, men veldig klar for at guttebassen kommer. Etter ett høyrisiko svangerskap med kronisk hodepine og migrene i tillegg har jeg konkludert med at denne kroppen ikke er skapt for produksjon.
På mandag settes dato for ks og jeg gleder meg til å få dette overstått. 2 unger får holde. Dette blir sistemann.

Me termin om 6 dager er jeg veldig klar for å bli ferdig med å gå gravid og få hilse på mini:-) selv om han kan komme når som helst nå hadde det på en måte vært greit å få han på termin 1.1-15, men med bt i grenseland høyt og urinprøver som ligger med utslag på protein så gleder jeg meg til å bli ferdig.

Her håper jeg han holder seg inne til januar, men da kan han gjerne komme :-)
Heldigvis ikke blitt veldig utålmodig enda, men gleder meg samtidig med å bli ferdig.

Ser for meg hver dag og natt, at nå blir det fødsel. Men håper det blir på nyåret!

Jeg er veldig klar for å bli ferdig, merker jeg:) Jeg vet jeg burde håpe han kommer i januar, men ærlig talt vil jeg bare ha ham ut så fort som mulig. 39+0 nå, termin 4.jan. Hvis jeg må gå 11 dager over, tror jeg at jeg blir smågal...

Jeg har feber og mye vonde kynnere / svake rier. Orker ikke fødsel nå. Håper det blir over nyttår. Termin 1.jan.

Kan drøye det en uke til.. Til over nyttår ;-) føler meg ikke helt mentalt klar til å bli tobarnsmamma enda:P

Er tre uker til termin, så jeg kan iallefall vente til da :)
Regner egentlig med at han kommer til å komme til/etter termin :)

Enda fire uker til termin, så jeg har vel ikke lov å være utålmodig helt enda :p Hun skal få bli der inne så lenge hun trenger, men velkommen er hun når som helst, i alle fall når vi runder nyttår :D Kroppen er nok mer lei enn hodet. Søvnmangelen tar på, alt er tungt og bekkenet har streiket helt, så det skal bli godt å være ferdig også.

Er absolutt ikke klar enda, termin 23 januar, så ho får hvertfall holde seg inne til januar :)

Er en uke til termin. Venter helst til over på nyåret for at baby skal være født på starten av året heller enn på slutten, men altså...har vel ikke mye å si.
Ellers er jeg ganske klar egentlig. Kjenner kroppen er stiv etter soving om natten, så nå er jeg der...
Ellers er formen fin, så jeg kan gjerne vente litt til. Slappe av og lade opp litt til...

Er egentlig veldig klar for å bli ferdig, men for hennes del tror jeg det blir finere å bli født i januar... :-)
Har bursdag selv 6. jan, så håper hun kommer før det. :-)

Back
Topp