"Klare sjøl"

Anis

Gift med forumet
Åååååårhhh-...gud så irriterende det kan være!

- Jeg tar av morgenbleia - hun klikker og det hele ender med at jeg tar på henne bleia igjen og hun tar den av selv
- Jeg åpner skuffen og drar opp et knekkebrød - hun klikker, tar knekkebrødet fra meg, klemmer det oppi pakken for å så ta det ut igjen selv
- Jeg skruer på tv'en - hun klikker, trykker på 190 knapper på fjernkontrollen før hun aller nådigst lar meg få "være med å skrue på"
- Jeg drar opp trusa og spyler ned i doen etter hun har tisset - nok et klikk som ender med at trusa dras ned og opp igjen. Doen spyles 3 ganger.

I could go on forever...

[>:][X(][&:][:o]

Haha, jeg ler når det er snakk om andre unger, men når min egen skal gjøre alt sel så er det nesten jeg klikker innimellom.....[8D]

Da vi skulle hjem fra bhg skulle hun åpne bildøra selv, og vi sto utenfor bilen i sikkert 15 minutter, for hun klarer ikke åpne den døra....Og ikke skulle hun ha hjelp heller.... jadda, kan ikke ha dårlig tid når hun skal væåre med noe sted....

hehe, *ler*
Emma er helt lik, skal gjøre alt selv, og da tar ting tid!!![:D]

ORIGINAL: tingeling1

Haha, jeg ler når det er snakk om andre unger, men når min egen skal gjøre alt sel så er det nesten jeg klikker innimellom.....[8D]

Da vi skulle hjem fra bhg skulle hun åpne bildøra selv, og vi sto utenfor bilen i sikkert 15 minutter, for hun klarer ikke åpne den døra....Og ikke skulle hun ha hjelp heller.... jadda, kan ikke ha dårlig tid når hun skal væåre med noe sted....

Åååhh-...ikke få meg til å tenke på inn/ut av bilen engang[>:][8D]

Snuppa mi er helt lik, bortsett fra at hun ikke tar det så pent når jeg gjør ting for henne. Nå vet jeg ikke hva du legger i ordet klikker, men hvis jeg spyler ned i doen for henne, kan hun fint finne på å ligge på badegulvet å skrike i 15 min før det er greit å fortsette dagen. [&:][8D]

Akkurat som å lese om min egen. Mathea er helt lik!! Hvis hun ikke får gjøre ting selv, som f.eks kle på seg selv om morningen når vi har dååårlig tid, så hiver hun enten klærene av igjen eller slenger seg hylende ned på gulvet!! Så her startet påkledningen en halvtime før enn nødvendig hver morgen [:'(][>:][8D]

Jeg syns det er moro!!!!!!!!!!!!! At det går an å ha så mye vilje i den lille kroppen tenker jeg! [:D][:D][:D]

Hun gjør det aller meste selv, men hvis jeg f.eks allerede har åpnet ytterdøra (hun vil åpne den selv), så NEKTER jeg å lukke den igjen fordi hun vil åpne den selv. Gjør man det, får man dritunger mener jeg[8D]

Så her er det en jevn flyt med fornøyd unge som gjør det meste selv, mor som er utålmodig og til stadighet en sint unge fordi mamman kom i forkjøpet[8D]

ORIGINAL: Vand

Jeg syns det er moro!!!!!!!!!!!!! At det går an å ha så mye vilje i den lille kroppen tenker jeg! [:D][:D][:D]

Hun gjør det aller meste selv, men hvis jeg f.eks allerede har åpnet ytterdøra (hun vil åpne den selv), så NEKTER jeg å lukke den igjen fordi hun vil åpne den selv. Gjør man det, får man dritunger mener jeg[8D]

Så her er det en jevn flyt med fornøyd unge som gjør det meste selv, mor som er utålmodig og til stadighet en sint unge fordi mamman kom i forkjøpet[8D]

Ja da blir Sofie en skikkelig drittunge[8D] Jeg orker ikke at hun tilter over - kan holde på leeenge. Den ene gangen jeg tok på henne buksa fordi vi hadde det litt travelt endte det med at hun lå på gulvet og hylte i 3 kvarter[:@]
Neida..vi er veldig bestemte begge to, men jeg orker ikke hver kamp altså. Da hadde vi ikke gjort noe annet enn å stå å hyle til hverandre[8D]

Åh... Her er det nesten helt motsatt, og det er fryktelig irriterende det også...

-"jeg vil sitte litt på potta", "bare ta av deg buksa og sett deg, da...", "jeg klarer ikke deeeeeet!"
-"mamma, kan du hjelpe meg å finne Timmy", "han ligger i veska sammen med alle de andre dyrene. Du kan bare hente ham i lekekroken din", "jeg klarer ikke deeeeeeet!"
-"mamma, kan du hjelpe meg neeeeed" (fra stolen), "nei, det klarer du selv", "neeeeeeeeei!"

++++

Hun greier jo selvsagt dette om hun prøver, men hun vil helst ha hjelp til det aller meste om dagen. Skjønner jo at det kan ha noe med at vi plutselig har fått en Even i hus, men hun har alltid hatt tendensen[&:] Er bare ekstremt nå om dagen!

ORIGINAL: Medusa_83

Åh... Her er det nesten helt motsatt, og det er fryktelig irriterende det også...

-"jeg vil sitte litt på potta", "bare ta av deg buksa og sett deg, da...", "jeg klarer ikke deeeeeet!"
-"mamma, kan du hjelpe meg å finne Timmy", "han ligger i veska sammen med alle de andre dyrene. Du kan bare hente ham i lekekroken din", "jeg klarer ikke deeeeeeet!"
-"mamma, kan du hjelpe meg neeeeed" (fra stolen), "nei, det klarer du selv", "neeeeeeeeei!"

++++

sånn er d her også!
noe skal han gjøre selv, men d meste vil han ha hjelp til!

"mamma, kan du hjelpe meg? T/æ får d ikke t"
veldig ofte!

ORIGINAL: chrichri

ORIGINAL: Medusa_83

++++

sånn er d her også!
noe skal han gjøre selv, men d meste vil han ha hjelp til!

"mamma, kan du hjelpe meg? T/æ får d ikke t"
veldig ofte!

Godt det var noen andre på denne siden også[8D]

hahaha min er ikke så ille...[:)]enda men merker det er på vei[>:]

Det der kjenner jeg igjen!!! Jeg får ikke lov å være på badet når hun vasker hendene. Er ikke noe gøy når dem klikker sånn men er jo bra at dem vil bli selvstendig da [:)]

Her har vi ganske masse av det samme jeg. Men ganske ofte har vi også det motsatt. "eg klare ikke sjøl" [:@][:@][:@][:@][:@][:@] 

Back
Topp