Klare for fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Er dere klare for fødsel eller er det mye dere mangler å gjøre klart nå?

Er en del som mangler gitt ;) vognposen er bestilt og kommer i januar, vognen kommer i januar. Må ut å kjøpe litt mer klær, håndklær etc i januar. Og pakke føde bagen da ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her har vi ikke gjort klart noe ennå:p Men så føler jeg ikke det er så mye å gjøre heller denne gangen, da det bare er 17 mnd siden sist.. Stellebordet har vi jo, bagen skal settes på vognen så er den klar, sete står jo der osv;)

Tar det litt som det kommer, er meget rolig og avslappet til dette. har alt av utstyr, men det må pakkes frem og klær må vakses opp. seng monteres igjen, bagen pakkes osv. men stresser ikke.
men tenker at når vi nå begynner på nytt år må jeg vel kanksje bynne å finne frem og ordne, for plutselig så er man i gang ;)

Kunne nok en gang ønske jeg ikke hadde ventet. Rekker ikke hjem fra juleferie før det blir fødsel

Bare småtteri som gjenstår så her er det i grunnen klart :-)

Ordna littpå barnerommet, opp med kommoden hans so eg kan vaska resten av klerno:). So pakka fødebagen, ellers e alt onda kontroll:)

Jeg skal bare ordne med fødebaggen og vaske litt babyklær. Det hadde ikke vært krise om babyen kom. Bilsetet er klart. Sprinkelsenga er i bruk, men vi skal ordne med køyeseng til gutta. Regner egentlig med at babyen sover med meg i starten som de andre, så det hadde nok gått helt fint. Også har jeg jo vognbag det går an å legge babyen i. Stellebordet er også i daglig bruk, så det er ikke noe veldig som må ordnes.

I dag kom bilsete og voksi move i hus :) Nå mangler vi dyne, pute, sengetøy og et teppe så er vi i mål tror jeg :) Må pakke fødebagen da :)

Masse som mangler her. Må skru opp sengen, kjøpe madrass, dyne, stellematte, stellebord, bleier. Har ikke vasket et eneste klesplagg ennå, og ennå er det mye klær som må skaffes. Fødebagen har jeg ikke tenkt på en gang. Godt det er juleferie og vi kan få gjort litt nå!

Ikkr klar nei. Vognen kommer i midten av januar, samme med vognposen. Har litt små ting til å ordne og fødebaggen må pakkes :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Masse som mangler her. Må skru opp sengen, kjøpe madrass, dyne, stellematte, stellebord, bleier. Har ikke vasket et eneste klesplagg ennå, og ennå er det mye klær som må skaffes. Fødebagen har jeg ikke tenkt på en gang. Godt det er juleferie og vi kan få gjort litt nå!
Akkurat det samme her :p går så fint så!

Back
Topp