Klar?

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Er dere klar for baby?? :P Jeg kjenner jeg er klar for å bli ferdig med graviditetn, men ikke mentalt klar for en baby enda :P Rart med det.
Har så å si kontroll på utstyr og div, men ingenting står klart der d skal være.. Mye som må vaskes enda av ymse slag, burde vel kanskje begynne etterhevert?? hvordan liggere dere an? :)

Ja, nå kjenner jeg meg klar. :) Dvs. føler meg ikke klar til nattevåk igjen, men samtidig sover jeg så dårlig om natten fra før av at jeg ser ikke for meg at jeg blir noe mer trøtt, med mindre det blir skikkelig mye nattevåk da, men det tenker vi ikke på! :p

Utstyret er klart, men det må legges på rett plass osv. Må få tatt vedlikehold på understellet til vognen og har et par vaskeprosjekter i huset jeg vil få gjort.

Ellers er alt klart. Er litt over 5 uker til termin nå, så nå går det vel unna.. :)

Klar for å være ferdig med graviditeten. Går opp og ned hvor køar jeg er for baby. Kjempeklar innimellom. Andre ganger blir jeg skrekkslagen og lurer på hva jeg hsr begitt meg ut på.

Kontroll har jeg ikke :p

Lyst å bli ferdig å møte småen, men pga flyttingen føler eg meg ikke klar enda.

Jeg er veldig klar for baby og veldig klar for å bli ferdig. Håper jeg våkner i morgen også er det mars

Er veldig klar :) skal sette opp babysenga i morgen, og da er alt på plass, så er klar på den måten:) og er veldig klar til å bli ferdig med svangerskapet :) Jeg har ikke kropp som er laget for å gå gravid...

Er ikke klar på noen som helst måte ;) Så jeg håper den lille holder seg inne i magen i alle fall til slutten av februar :)

Finnes ikke klar... dvs vi har det meste av utstyr fra før, men klarer ikke å venne meg til tanken om at det snart kommer en liten baby. Vi har jo en fra før! Ok i en alder av 19 mnd så er hun kanskje ikke så veldig baby lengre, men hun er fortsatt vesle babyjenta mi :) og nå blir hun storesøster... rar tanke.

Ikke i d hele tatt!! Har ikke begynt å gjøre klar alle babygreiene enda, og inatt har jeg hørt spedbarnsgråt fra barselavdelingen og innsett at d kommer til å skje snart. D føles veldig uvirkelig i grunn...

Jeg er forsåvidt klar - skulle taklet det fint om hun kom nå. Men vi er ikke ferdig med alle forberedelsene hjemme, så hadde blitt litt stress, men skulle nok ha gått bra :)

Jeg er klar klar klar! Altså, tøyet er ikke vasket, sengen er ikke montert etc,og jeg jobber jo fortsatt.. Men permen starter om to uker, så om jeg fikk to uker til å fikse de siste "småtingene", trenger jeg ikke vente helt til mars liksom. Men babyen skal jo gjerne holde seg inne litt lengre - så jeg kommer ikke til å stresse med å bli ferdig med en gang. Men hadde jeg fått en dato tre-fire uker frem ville jeg vært klar. Kanskje litt panikkslagen klar da, det blir jo helt nytt for meg dette :P

Er dere klar for baby?? :P Jeg kjenner jeg er klar for å bli ferdig med graviditetn, men ikke mentalt klar for en baby enda :P Rart med det.
Har så å si kontroll på utstyr og div, men ingenting står klart der d skal være.. Mye som må vaskes enda av ymse slag, burde vel kanskje begynne etterhevert?? hvordan liggere dere an? :)

Akkurat samme som deg, er sliten av graviditeten og klar for å bli ferdig med den. På de dårlige dagene føles det som om det er veldig lenge igjen til mars. Men når jeg tenker på at om mindre enn to måneder har vi faktisk en baby her, så føler jeg meg ikke så klar likevel :p

Har fått vasket det meste da, og mangler bare noen få ting.

Veldig klar for å møte snuppa vår. Men av og til tar panikken meg, og da tenker jeg over for et ansvar vi gir oss selv. Men nå er ego-livet over, og lille frøken blir vår prioritet i noen år :)

Nå er siste rest handlet inn. Så da kan alt klargjøres en dag eg gidder :p

For meg som har hatt ekstremt lite svangerskapsplager og mage så har jeg omtrent ikke følt meg gravid. Blir så uvirkelig og stor overgang !

Er nesten klar.. Hehehehe. Mangler bilstol, vugge og laken til senga samt litt stellesaker. Så hun kan godt få vente til det er ordnet før hun melder sin ankomst ;)

Er kjempe klar for baby nå. Har hatt en ganske fin graviditet men er skikkelig lei nå og vil bare ha babyen uuut :P er bare småtteri som mangler i huset her nå, så han kan bare komme :)

Klarer ikke å forestille meg å få en baby, og det gjorde jeg ikke sist heller :) Kom da jeg fikk han i armene. Virker fortsatt helt merkelig :) Har fortsatt litt igjen på å være klar og motivert for å føde, kjenner jeg :)

Jeg er kjempe klar!!! Jeg gleder meg til å føle meg som meg selv igjen og ikke minst til å møte lille gullet vårt <3
Men han må holde seg inn i magen iallefall til uke 37 (trenger ikke å vente så mye lengre) - ikke fordi jeg ikke er klar, men fordi han er nok ikke klar selv før den tid :p

Back
Topp