Klar til å komme til bake til jobb..?

• Trådstarter Trådstarter AG
  • Opprettet Opprettet

AG

Betatt av forumet
Permisjon er snart over, og jobben kaller... Går dere tilbake 100% eller? Er litt usiker.. Har slette med deprisjon i 6mnd av permisjonen, som har tært på kropp og sinn. På samme tid er jeg litt lei av å gå hjemme. Vurderer 50%, men utikker på hvordan dette påvirker faren sin permisjon og min jobb situasjon...

Uff, nei jeg er ikke klar til å begynne å jobbe ennå. Har heldigvis permisjon frem til mai, og så tenker jeg å jobbe 50% etterpå.
Vil bruke mest mulig tid sammen med lillegutten min :-)

Jeg begynner i morgen! Både gruer og gleder meg. Veldig spent på hvordan det blir ift soving og nattammingen.. Jobber 50% og studerer i tillegg.

Begynner å jobbe til uka. Skal bli greit, men spent på hvordan det går i forhold til nattammingen. Har en liten en som fortsatt krever mye mat. Så er litt usikker på hvor mye jeg klarer å yte på jobb med konstant søvnmangel:p

Gruer meg skikkelig :-( prøver å holde mote oppe med å tenke på at jeg skal heldigvis ut i ulønnet perm etter mannen min har hatt sin permisjon.
Synes det er så trist at denne tiden snart er slutt, de vokser så alt for fort :-(

Skal begynne på jobb igjen i slutten av mnd, begynner å jobbe 60% så tror det blir en grei løsning :)

Permisjonen var over 18.desember. Jeg skal være hjemme en god stund til. Mannen skal ha perm fra mai.

Skal begynne igjen 9.2 og jobbe 100%, dvs skal ta ein dag ferie i veka, mest fordi vi ikkje har barnehage plass og sånn at pappaen skal få holde unna bittelitt på jobben. Går ut i ny perm i begynnelsen av juni ;) :p

Har ingen jobb å gå tilbake til, så skal søke om jobb slik at jeg begynner til høsten når lillebror begynner i barnehage. Er ikke klar for jobb ennå, nei. ;)

Skal begynne igjen 9.2 og jobbe 100%, dvs skal ta ein dag ferie i veka, mest fordi vi ikkje har barnehage plass og sånn at pappaen skal få holde unna bittelitt på jobben. Går ut i ny perm i begynnelsen av juni ;) :p

Hvordan blir det med permisjonspenger når man har to tette permisjoner?

Hvordan blir det med permisjonspenger når man har to tette permisjoner?
For å få permisjonspenger må ein ha vært yrkesaktiv med pensjonsgivende inntekt i 6 av dei 10 siste mnd før permisjonsstart. Og blant anna sjukemelding og foreldrepermisjon er godkjent. Summen eg vil få utbetalt blir rekna ut frå dei inntektsopplysningane som jobben gir til NAV. Så ein lider heldigvis ikkje av å få to tette :)

For å få permisjonspenger må ein ha vært yrkesaktiv med pensjonsgivende inntekt i 6 av dei 10 siste mnd før permisjonsstart. Og blant anna sjukemelding og foreldrepermisjon er godkjent. Summen eg vil få utbetalt blir rekna ut frå dei inntektsopplysningane som jobben gir til NAV. Så ein lider heldigvis ikkje av å få to tette :)

Åja, var ikke klar over at foreldrepenger var gyldig inntekt for å få penger i ny permisjon. :) Har lurt litt på det der. :P

Åja, var ikke klar over at foreldrepenger var gyldig inntekt for å få penger i ny permisjon. :) Har lurt litt på det der. :P
Heldigvis er det det. :) står ei heil liste med kva som er godkjent på NAV sine sider. (Men eg måtte ringe NAV å spørre for å være heilt sikker, var ei venninne av meg som sa at ein måtte være jobb i minst 6 mnd før ny perm. (Uten at ho visste at eg allerede var gravid) så eg vart ein smule stressa, ho hadde heldigvis feil :) )

Back
Topp