klar og lei.

bondekjærring

Forelsket i forumet
Litt klagetråd denne.
Men må bare få ut litt nå, før jeg er så klar og lei.
Ble innlagt på sykehuset i går igjenn pga blødninger, dette er da 4 gang siden slutten av juni. 3 av gangene fordel på de 3 siste ukene.
Er så stress hver gang det skjer, er 2,5 t til nærmeste sykehus. Full gyn undersøkelse hver gang, og ul. Dette er jo noe jeg er glad for, for allt har vært bra med barnet. Og det har gang på gang vært blødende livmorhals. men kjenner det tar på litt psykisk og fysisk, blir veldig fort klar for tiden. Og er så lei av all farting frem og tilbake. Etter at jeg slet med heftig bekkenløsning sist svangerskap hadde jeg virklig håpet på et der jeg kunne være mer aktiv, men nå er det kun og ta det med ro og ikke stresse. Håper bare lillebror kan holde seg inne i 8 uker til nå :-)

Det positive er at lillegutt vokser gått, har en vekstprosent på +13,3%. Og han er veldig aktiv, og ligger i hodeleie. :-)
Var også innom bare barn før vi dro hjem, og der fant jeg simo kombivogn på kampanje til 5499,- :D så i dag fikk jeg kjøpt vogn :D

Gått å få noe på plass nå, da jeg er litt bekymret for at han skal komme tidligere etter alt som har vært. De har ikke sagt noe om det på sykehuset, men tanken kommer likevell siden det har vært inn og ut av sykehus siste tiden.

Uff skjønner godt at det ikkje wr noke godt å gå med denne usikkerheten. Krysser fingrene for at bebisen holder seg inne i magen i mange uker enda :-) Sender over en stor klem :-)

Uff skjønner godt at det ikkje wr noke godt å gå med denne usikkerheten. Krysser fingrene for at bebisen holder seg inne i magen i mange uker enda :) Sender over en stor klem :)
Takk for den ☺
Det er nå i slike tilfeller at jeg kjemner hvor takknemlig jeg er for helsevesenet vi har, og oppfølgineg jeg har fått ☺

Skjønner godt at du er lei all faring en frem og tilbake, men er jo positivt at de følger dere så tett og at han vokser så godt :)

Får håpe han holder seg inne litt til og at du slipper flere blødninger fremover! Og gratulerer med ny vogn ;)

Føler så med deg!! Kom selv ut fra sykehuset i dag... Men hvet innerst inne at det vil bli flere besøk fremover... Var slik med forjemann også... Ganske lei :p

Men godt alt er bra med dere begge.... :) huske at belønningen er verdt å streve litt for ❤️

Skjønner godt at du er lei all faring en frem og tilbake, men er jo positivt at de følger dere så tett og at han vokser så godt :)

Får håpe han holder seg inne litt til og at du slipper flere blødninger fremover! Og gratulerer med ny vogn ;)
Takk, det hele ble plusslig så mye mer virklig når vogna sto i gangen. Gikk plusslig litt mer opp for oss at det kommer en liten til om 2 mnd ☺

Føler så med deg!! Kom selv ut fra sykehuset i dag... Men hvet innerst inne at det vil bli flere besøk fremover... Var slik med forjemann også... Ganske lei :p

Men godt alt er bra med dere begge.... :) huske at belønningen er verdt å streve litt for ❤️
Ja, det er absolutt vert strevet. Men det tar på, kjennte jeg ble nervøs med en gang de spurte om når jeg tok celleprøve sist. Tok i okt, men måtte ta ny nå. Sikkert bare rutine, men man tenker fort det værste når de spør om slike ting. Har vertfall to turer til, og regner egentlig med flere.
Hadde ingenting slikt med forje, da hadde jeg bare verdens heftigste bekkenløsning.

Back
Topp