Klar med bagen

Shionage

Flørter med forumet
enda lenge til, men når den dagen kommer og jeg skal føde skal jeg ha pakket klar baggen. Med min første fikk jeg ikke tid, så i god tro sendte jeg mannen min hjem for å hente klær og gjett hva som kom i retur på sykehuset. Jo en gammel t-shirt noen par med sokker og en bikini, den gangen var jeg ikke glad for det å endte med bæljing for han kunne vel ikke mene at jeg skulle sprade rundt i en bikini rett etter fødselen men nå kan jeg le av det, noe jeg har gjort mange ganger :D
Andre her som har gode historier om hva den bedre halvdel har bedrevet med på fødestuen ?

Haha så bra! De blir jo helt ute av seg ved fødsel disse mennene :P sendte min for å handle litt klær til meg i nærheten av sykehuset, tenkte dette er raskest måte å få klær på. Jeg sa klart ifra om at han skal på h&m og handle sånne deilige joggebukser, singeletter, t skjorter. Han endte med å handle på en dyr butikk, og kjøpte meg to dyre kjoler ( 1600kr +) hver. Og kom på sykehuset og sa, jeg håper du vil like dem og at det er str din!!! Jeg lo da, men samtidig ble jeg så irritert på han :D er det mulig tenkte jeg!?

enda lenge til, men når den dagen kommer og jeg skal føde skal jeg ha pakket klar baggen. Med min første fikk jeg ikke tid, så i god tro sendte jeg mannen min hjem for å hente klær og gjett hva som kom i retur på sykehuset. Jo en gammel t-shirt noen par med sokker og en bikini, den gangen var jeg ikke glad for det å endte med bæljing for han kunne vel ikke mene at jeg skulle sprade rundt i en bikini rett etter fødselen men nå kan jeg le av det, noe jeg har gjort mange ganger :D
Andre her som har gode historier om hva den bedre halvdel har bedrevet med på fødestuen ?
Hahaha, nå måtte jeg le:D *smiler* bikini av alle ting:D

Denne gangen skal jeg pakke fødebagen i god tid -type uke 25!
De to yngste var premature så ble litt tatt på senga og hadde ikke alt klart en gang :p

Hahaha!!! :D :D

Jeg klarte å pakke bikini selv jeg da! Hadde et ønske om å føde i vann og da måtte jeg jo ha bikini :D - når det kom til stykke så var det ikke et menneske som var i stand til å få på meg noen klær som helst:p

Fødebaggen pakker jeg nok 10 dager over termin

Bagen kommer jeg nok til å ha klar leeeeenge før nødvendig...jeg er den som må ha ting i orden i veldig god tid. Verste jeg vet er siste liten type stress.

Bagen kommer jeg nok til å ha klar leeeeenge før nødvendig...jeg er den som må ha ting i orden i veldig god tid. Verste jeg vet er siste liten type stress.
Dette høres ut som meg, og var veldig glad for det med første.... Han bestemte seg nemlig for at jeg bare trengte 1 uke mellom permisjonstart og fødsel ;)

Skal ha bagen klar lenge før eg og denne gangen. Fekk 1 mnd før termin forrige gang og då var ingenting klart. Eg måtte ligge heilt i ro til sjukebilen kom så min kjære måtte pakke. Han for rundt og putta oppi først ein sekk og så ein bag. Såg litt morsomt ut der han kom drassande på begge deler! Men hadde vert veldig flink og fått med det viktigaste!

Sent from my iPhone using BV Forum

en mnd tid før termin hadde jeg sist ihvertfall ;)

En mnd før skal jeg ha den klar ihvertfall :-) hadde den heldigvis klar sist. Startet med vannavgang, så fikk ikke mye tid til å rote rundt hjemme før vi dro på føden. Og mannen hadde brukket ankel (med krykker), så var meget lite hjelp i han. Han bar baggen da, det skal han ha ;-)

Back
Topp