Klar? Ikke klar?

Radia11

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det flere enn meg som ikke er helt klar for flere barn? Har en gutt på 1 år og er jo da gravid på nytt, og kjenner jeg ikke er helt klar for dette her.. Forrige gang var jeg jo helt i ekstase, googlet masse, leste opp og ned, inn og ut på disse appene, og var virkelig overlykkelig! Men kan ikke si jeg helt kjenner på det nå.. Redd jeg ikke klarer å gi lillegutt like mye oppmerksomhet og omsorg som det han får nå :o Godt vi har 9 måneder å forberede oss på!!! Pjoh, dagens bekymring..

Har det litt sånn selv. Jenten min er akkurat 8mnd, og kjenner jeg gruer meg litt til å bli 2 barns mamma. Det skal nok gå fint, bare vet ikke hvordan jeg skal klare det

Det er vanskelig å forestille seg hvordan det blir å ha to barn. Har en treåring selv og har vært vant til at han er hovedfokus og den som betyr mest for oss. Å ha like mye tid og kjærlighet til to samtidig er vanskelig å forestille seg, men jeg vet jo at det kommer til å gå veldig fint! Og søsken er veldig godt og bra å ha[emoji4]

Jeg kan love dere at det kommer til å gå fint! [emoji173] Mammahjertet vokser, og man kommer inn i nye rutiner. Det blir bra!

Jeg var ikke klar før testen viste gravid. Mannen har lenge ønsket seg en siste der jeg har holdt igjen. Men tenkte at det tar jo litt tid så kan i hvertfall ta ut prevensjon og pang så var vi heldige. Var absolutt ikke klar men redselen for å miste gjør meg mer og mer klar [emoji173] Dette blir 3. og siste våres [emoji1]

Hadde akkurat samme runden med min nr 2. Synst kjempe synd på eldstemann som måtte dele mammaen og pappaen sin, men so kom han - og jammen var da heilt fantastisk da og[emoji5]

Har det litt sånn selv. Jenten min er akkurat 8mnd, og kjenner jeg gruer meg litt til å bli 2 barns mamma. Det skal nok gå fint, bare vet ikke hvordan jeg skal klare det

Nei, det er vanskelig å se for seg synes jeg. Snakker jo om forrige fødsel som om det skulle vært i går, og alt sitter så langt fram i minnet, og lillegutt er jo fortsatt så liten og så mye nytt som skal læres for han og oss, så ser liksom ikke for meg hvordan jeg skal klare å starte på «nytt» igjen og samtidig klare å følge utviklingen til lillegutt like tett :o

Det er vanskelig å forestille seg hvordan det blir å ha to barn. Har en treåring selv og har vært vant til at han er hovedfokus og den som betyr mest for oss. Å ha like mye tid og kjærlighet til to samtidig er vanskelig å forestille seg, men jeg vet jo at det kommer til å gå veldig fint! Og søsken er veldig godt og bra å ha[emoji4]

Absolutt glad for at han skal få en søster eller bror :) men blir bare litt fortere enn jeg hadde sett for meg! Lite sjokk enda tror jeg :)

Jeg var ikke klar før testen viste gravid. Mannen har lenge ønsket seg en siste der jeg har holdt igjen. Men tenkte at det tar jo litt tid så kan i hvertfall ta ut prevensjon og pang så var vi heldige. Var absolutt ikke klar men redselen for å miste gjør meg mer og mer klar [emoji173] Dette blir 3. og siste våres [emoji1]

Jeg er ikke klar etter den viste positiv :p tror jeg må på TUL for å faktisk skjønne det her.. Var liksom så klar for å starte i ny jobb, flytte inn i nytt hus og bare komme inn i rutiner! Jeg har hatt en liten blødning, mulig derfor jeg heller ikke føler meg klar, redd for å ha mistet! :o

Hadde akkurat samme runden med min nr 2. Synst kjempe synd på eldstemann som måtte dele mammaen og pappaen sin, men so kom han - og jammen var da heilt fantastisk da og[emoji5]

Håper det! Må nok bare innse det her først, så håper jeg at jeg blir klar og klarer å legge bort alle bekymringene for hvordan det blir :) de får jo masse glede av hverandre [emoji173]️

Var du på september2014 gruppa? [emoji4]

Jeg er klar, men veldig spendt på hvordan det blir før rutiner er på plass. Det er litt sånn skrekkblandet fryd :biggrin:woot:

Jeg har også en oktober 2016-baby, og synes dette nye svangerskapet kom litt vel brått på... En uke etter at jeg hadde sluttet å amme fant jeg ut at jeg er gravid igjen! Så lenge fikk jeg ha kroppen min for seg selv, altså.;-)

Vi hadde snakket om å ha mellom to og tre års mellomrom, så tenkte egentlig å begynne å prøve i januar. Men så var vi ikke særlig forsiktige, og plutselig var det visst en til på vei! :-)

Jeg synes det er ganske skummelt, men håper jo det går bra og at det blir en liten bror eller søster ut av dette frøet. :-)

Var du på september2014 gruppa? [emoji4]

Jeg var på September 2014 også [emoji2] Er mest på Mai 2018 nå, men kikker innom her i junigruppa også. Har foreløpig termin 27. mai, men tipper det blir en junibaby. [emoji6]
Tenker også mye på hvordan det skal gå å plutselig ha 2 barn... Alle sier at mammahjertet bare vokser, så jeg velger å tro på det [emoji173]️ Men hvordan skal jeg få tid til alt? Føler hverdagene er så hektiske fra før av [emoji28] Samtidig tror jeg 3-åringen har godt av et søsken, og jeg vet hun kommer til å bli en god storesøster. [emoji173]️

Jeg var på September 2014 også [emoji2] Er mest på Mai 2018 nå, men kikker innom her i junigruppa også. Har foreløpig termin 27. mai, men tipper det blir en junibaby. [emoji6]
Tenker også mye på hvordan det skal gå å plutselig ha 2 barn... Alle sier at mammahjertet bare vokser, så jeg velger å tro på det [emoji173]️ Men hvordan skal jeg få tid til alt? Føler hverdagene er så hektiske fra før av [emoji28] Samtidig tror jeg 3-åringen har godt av et søsken, og jeg vet hun kommer til å bli en god storesøster. [emoji173]️

Ja ditt nick va kjent og... [emoji6]
Gratulerer! [emoji177] det blir bra me to... hektisk, men herlig! [emoji8] her er det nr 3 som kjem... har en født juni -16 og... [emoji85] så eg e spent på overgangen fra 2 til 3... no e vi voksne i undertal for alltid! [emoji23]

Veldig planlagt så veldig klar :) Får se når det nærmer seg og storesøster begynner å få mer meninger da kan det hende jeg angrer ett øyeblikk :p

Eg vingla litt mellom mai og her... har termin 30.mai eller 1.juni alt ettersom kor lang syklus en rekna! Men eg skal ha ks så det blir jo en maibaby uansett! [emoji6]

Åja, så koselig! Har regnet meg frem til 3. Juni selv. Men legen skrev 27. Mai ut fra første dag i siste mens. Forrige kom noen dager før termin, så kan fort bli mai på meg og [emoji4]

Spennende med nr tre da! Har flere venninner som har rukket å få to etter jeg fikk min første, så vi er nok litt trege med å kaste oss ut i nr to![emoji28] har virkelig kosa meg med å ha en, spent og klar for å ha to!

Back
Topp