Klar for uværet?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ikke hardest rammet her hos oss i dag står det, men vil bli ille andre plasser. Hver forsiktige ! ❤️Husket sikre løse gjenstander?
 
Gruer meg litt, er alene og føler ikke ting er så sikret ute om det skal bli så voldsomt som meldt.
Typisk at mannen jobber i uvær [emoji23]
Blåser ganske heftig allerede. Håper ikke det blir verre [emoji85]
 
Alt ute er tatt inn ja [emoji4] Spørs derimot om mannen kommer hjem. Han må ta ferje hjem. Og sjansen er stor for den blir stoppa ja [emoji19]
 
Jeg lurer på en ting. For Oslo meldes det nå 40 m/s og rød farge. Men når jeg ser på yr finner jeg ikke varsel om vindstyrke i nærheten av det. Er det noen av dere som vet hvordan det henger sammen?
 
Jeg lurer på en ting. For Oslo meldes det nå 40 m/s og rød farge. Men når jeg ser på yr finner jeg ikke varsel om vindstyrke i nærheten av det. Er det noen av dere som vet hvordan det henger sammen?

Det er vel vindkastene som kommer opp i dette og ikke vinden slik jeg har forstått. Er ikke orkan før vinden er såpass, men kastene kan få 40 m/s uten at vinden er såpass sterk.
 
Ok. Det stemmer sikkert. Håper det går bra. Mannen er seff på tur..
 
Her jeg bor er det vindstille.. men det var mld storm for 2 dager siden på natta, merket ikke noe av den.

Hold dere inne og lås døra
Finn fram ullpleddet og strikkepinnene
 
Har ryddet godt i hagen idag og sikret trampoline og jolle på henger, hagemøblene og grillen står ute, men håper det går bra. Blåser rimelig heftig her nå!
 
Her har det roet seg noenlunde nå, men blåser endel enda. Mye veltede trær både rundt forbi i hager, men også over diverse veier (deriblant e39). Det har vært noen heftige timer! Vi sikret/tok inn det vi kunne og krysset fingrene :)
 
Her i Vestfold har det blåst kraftig hele dagen. Mannen er på guttetur så jeg og baby er alene. Har kjøpt pizza og ben og jerrys, så ja er klar :knegg:
 
Her er det ganske greit egentlig. Blåser, men kan ikke sammenlignes. Men vi er jo mer beskyttet her på Østlandet.

Men jeg kjørte søppel som vi har hatt lagret i garasjen sånn at jeg kunne parkere inne nå hvis det skulle blåse noe borti.

Et tak har blåst av på et klubbhus i byen, så det har jo vært vind.
 
Back
Topp