Klar for ultralyd idag!

Lykke til :-)

Masse lykke til i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååh, lykke til begge to! Jeg skal i morgen og gleder meg sånn til å se at alt står bra til der inne :) :)

ååh se der så fint bilde :D

wow, så fint bilde :D Sist jeg var på ul sa legen jeg var 14 uker på vei å det ligna på en ailien å vi klarte ikke se hvor armer eller ben er.. Virkeligd nedtur med så dårlig apparat, men veldig gøy å se andre sine små kjærlighetsbarn :D

wow, så fint bilde :D Sist jeg var på ul sa legen jeg var 14 uker på vei å det ligna på en ailien å vi klarte ikke se hvor armer eller ben er.. Virkeligd nedtur med så dårlig apparat, men veldig gøy å se andre sine små kjærlighetsbarn :D
Så dumt! Vi fikk se alt på både 2d og 3d, vi så til og med alle fingrer og tær! Fikk se hjerte, magesekken, blæra og alt hun sjekket :)

Så dumt! Vi fikk se alt på både 2d og 3d, vi så til og med alle fingrer og tær! Fikk se hjerte, magesekken, blæra og alt hun sjekket :)

Så bra, her var det 3 ultralyden til nå pga sykehuset skal følle meg opp så har ikke betalt for det i det minste. hadde jeg dratt privat regner jeg emd de har hatt bedre utstyr :)

Back
Topp