Klar for sengen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror sovnet i 21-tiden, etter å ha skreket og hostet en stund :o
Håper han spiste godt, for jeg har nettopp pumpet meg for å ha melk på flaske når jeg skal på filmkveld med søstrene mine på torsdag :D
Kan egentlig bare ta han med, men det hadde vært godt å dra bare meg og =)
I morgen skal T på 4-årskontroll! ;D Da skal vi møte mamma i byen slik at hun kan trille Lillebror i mens.
Så blir det cafe etterpå :D

Hørtes jo så koselig ut med filmkveld. Kjenner jeg trenger å få barnevakt snart og komme meg ut på noe. Kanskje en middag, eller en kino.

Hørtes jo så koselig ut med filmkveld. Kjenner jeg trenger å få barnevakt snart og komme meg ut på noe. Kanskje en middag, eller en kino.

Ja det er veldig deilig å bare komme seg bort bittelitt.
Han er enkel å ha med seg da, så det er egentlig ikke nor problem. Men denne gangen tror jeg at jeg reiser alene =)

har også skikkelig lyst til å gå på kino eller noe, helst sammen med mannen ;) Nå er jo snuppa begynt å ta kveld i 20.30-tida så da kan det jo gå an å snike seg ut litt *håpehåpe* :D Problemet er at når hun er i seng vil jeg helst bare sove selv :p :oops:

har også skikkelig lyst til å gå på kino eller noe, helst sammen med mannen ;) Nå er jo snuppa begynt å ta kveld i 20.30-tida så da kan det jo gå an å snike seg ut litt *håpehåpe* :D Problemet er at når hun er i seng vil jeg helst bare sove selv :p :oops:
¨
Ja, ikke sant. Man blir god på å sove når man kan :p

Her tar også Emmeth natta si rundt 20.00-21.00:) Han våknet igår kl 22.00 og sovnet igjen 23.00. Sov til kl 01.30 og fikk litt pupp, men var tett i nesen, så var ikke så lett og puppe da. Sto opp halv 8 m Sambo og jeg slappet av i senga til kl 9:p

Eskil sovner som regel rundt kl 21. Det er veldig deilig!
Han spiser lite om natten :o
Mulig fordi han er tett, ellers så er han ikke så sulten. Spiser bare litt på ene puppen før han sovner igjen - ca en gang om natten. Litt overgang fra for ei uke siden!

Eskil sovner som regel rundt kl 21. Det er veldig deilig!
Han spiser lite om natten :o
Mulig fordi han er tett, ellers så er han ikke så sulten. Spiser bare litt på ene puppen før han sovner igjen - ca en gang om natten. Litt overgang fra for ei uke siden!

Så bra:D:D Omtrent det samme her:) Legger Emmeth til puppen og han sovner momentant omtrent;):p herlig når de små sover:)

Ja det er herlig. Men jeg håper det er fordi han ikke er sulten, og ikke fordi han ikke orker å spise...

Er nok ikke så sulten:) Emmeth spiser og sover samtidig, men om han ikke er så sulten pupper han bare litt og legger hodet inntil puppen og sover videre:rolleyes: Nærhet og trygghet ikke minst:)

Han har pleid å spise vel og lenge på natt, nemlig.
Jaja, får se hvordan det utvilker seg

Han har pleid å spise vel og lenge på natt, nemlig.
Jaja, får se hvordan det utvilker seg

Å? Kanskje han har litt liten matlyst nå som han ikke er helt frisk?:confused:

Ja, det er nok sikkert det...
Eller så er han rett og slett mindre sulten på natt.
I don´t know!

Nei, aner ikke jeg heller! Får håpe han spiser godt i natt, da:)

Back
Topp