Klar for runde 2

LykkeligeMeg86

Glad i forumet
Hei!

Nå er det noen år siden jeg var her inne, men lurer meg nå inn igjen Vi har akkurat sendt inn papirene som er nødvendige for å komme i gang med nytt forsøk, så nå skal vi bare vente på å få klarsignal.
Har i kveld lest gjennom alle papirene fra siste forsøk, å det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg hva vi (nok en gang) skal gjennom.. Utrolig hva man glemmer i årenes løp!

Bor i Hammerfest, men tilhører UNN (Tromsø). Noen som vet om det er lang ventetid der?
Må vi ha ny samtale å slikt nå som vi har nytt forsøk? Fortell gjerne om evt forskjeller på forsøk en og to

Jag tillhör UNN och jag kom in ganska fort från det hänvisningen vart skickad ..vi ska i gång nu med andra försöket , skillnanden blir en annan medisin

Hei! Så spennende at dere skal i gang igjen:-) Er det søskenforsøk, eller har dere hatt pause?

Jeg tilhører UNN, og gjennomførte mitt første forsøk der i april/mai. Om du blir godkjent, går det veldig raskt fra henvisningen til dere kommer i gang:-)

Hei
Glemte å skrive at det er søskenforsøk. Klaffet på første IVF forsøk sist, og en fin gutt ble født jan 2013.

Så bra at det ikke er så lang ventetid, håper vi blir godkjent.
Hvordan er det med kostnader på runde 2?

Så bra, da er det gode sjanser for klaff denne gangen også:-) De sa ihvertfall til meg at jeg hadde gode sjanser siden jeg har vært gravid og født før, og pga lav alder:-) Jeg ble også gravid på første forsøk.

Kostnadene vil bli akkurat som sist, bare at egenandelen på medisiner har gått litt opp.

Ja jeg håper det :) Hadde ingen forhåpninger sist, sånn at ikke fallstigen skulle bli så høy.. Men di sier jo at alderen betyr mye :)

Jeg skjønner ikke helt det med kostnader.. Trodde man betalte en viss sum første gang, også dektes resten.. Hvordan fungerer dette, noennsom vet?

Ja jeg håper det :) Hadde ingen forhåpninger sist, sånn at ikke fallstigen skulle bli så høy.. Men di sier jo at alderen betyr mye :)

Jeg skjønner ikke helt det med kostnader.. Trodde man betalte en viss sum første gang, også dektes resten.. Hvordan fungerer dette, noennsom vet?
Det er vel per barn i forhold til kostnaden.

Back
Topp