Klar for ny uke?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Uken starter med besøk til tannlegen da en krone bestemte seg for å falle ut :/

Starter uken med å hjelpe en venninne med å flytte, ellers skal jeg på ultralyd på onsdag:D wæææh håper de to nærmeste dagene går fort.:p

Permisjonen min starter idag, så skal bruke uka på å sove, slappe av og gjøre meg klar til fødsel. Må skifte gardiner også.

På fredag skal jeg på kontroll hos jordmor ihvertfall.

Her fikk lillemor feber igjen i går kveld, har hostet i 3 uker nå, vært til lege, men finner ikke ut av noe.. Heldigvis i bra form likevel :)

Så ingen planer denne uka!

Her er det ikke vinterferie før neste uke, og heldig vis for det ;) For lønnen kommer ikke før på fredag :P
Denne uken har jeg minimalt med planer, men fredag blir det begravelse for sviger farfar :(

Jobber mandag, tirsdag, fredag og lørdag. Kiropraktor på torsdag, så jeg kommer til å være mørbanket resten av uka. :p
Så får vi besøk av min mor til helgen, mulig det blir noe à la svømmehall eller noe med ungene hennes og minien.

Her er det jobb og må få gjort unna en masse skolearbeid :)

Søke på masse jobber :P

Alltid klar;)
I dag har det enn så lenge vært åpen barnehage og mammutsalg.
Senere i dag får vi en liten visitt, så skal vi avgårde å kjøpe gardindusker og pliseegardiner(eller hva det heter:P) :)
Tirs: Toysrus for kostyme og lunsj på kafe.
Ons: Åpen barnehage og senvakt på meg. Guttungen er med farmoren på ettermiddag mens mannen jobber på huset.
Tors: Karneval i åpen barnehage.
Fre: Treffe ei venninne for lunsj i byen.
Helgen får vi se. Mulig vi reiser på hytten søndagen. Så er det jo vinterferie den uken. Storebror(bonus) er hos oss hele vinterferien, og kommer allerede på tors.

Back
Topp