Klar for ny uke?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Mandag imorgen og ny uke står for tur :D

Dine planer for uka?

Her er det vinterferie så mann og barn skal ha kvalitetstid sammen :)

Tja skal på helsestasjonen med begge gutta i morgen, ellers ingen spesielle planer for uka :-) ferie først neste uke :-)

Endelig ny uke :-D imorgen skal vi få ordnet husleiekontrakt og shoppe litt i charlottenberg, ellers er det studering på høyt nivå hos oss mens snuppa er i barnehagen ;-)

Sykemeldt denne uka og, så blir avslapping hjemme og kanskje se noen serier og lese bøker.

På torsdag skal ungen få fri og vi skal på et storsenter med mamma og søs :) blir nok bra :)

Jeg er så klar for en ny uke. Har hatt det så hektisk de siste dagene at jeg rett og slett har jobbet meg syk, så nå ser jeg fram til å ta det mer med ro :)

Jeg skal jobbe mandag og tirsdag så tar jeg vinterferie. Frøkna er hos min mor så hun kommer hjem når jeg er ferdig på jobb tirsdag så reiser hun muligens på hyttetur med farmoren. Jeg skal på oul torsdag og legen på fredag før jeg reiser å besøker stesøstra mi, gubben og nevøene mine den helgen siden frøkna skal til faren. Om frøkna ikke skal på hytta eller til farmoren tenkte jeg at vi skulle på vitenskapssenteret, kino og litt shopping når jeg har hvert på oul og fått vite kjønn. Hun har selv ønsket å få fri fra sfo for å ha ferie :)

Er i permisjon. Mandag er det behandling, tirsdag ingenting, onsdag og torsdag kontroll, fredag ingenting, lørdag besøk og søndag slappe av

Mamma tar meg med på tur til Trondheim på onsdag. Det blir ålreit å komme seg litt bort :)

Ja ny uke og nye muligheter ;-)
Jeg skal jobbe mandag, torsdag og torsdag.

Samboer har fri og skal få lov til å ha to dager helt for seg selv mandag og tirsdag. Det trenger han nå.

Ungene skal ha fri fra bhg onsdag, torsdag og fredag, og på fredag reiser vi til svigerfar en tur for å feire en bursdag.

Ellers må vi kjøre unna litt søppel som har hopet seg opp :-P

Tja i permisjon så ikke så mye planer :P eneste er babysang på onsdag ellers tar vi dagene som di kommer :-)

Jeg og dattera mi skal på hytta på onsdag med ei venninne, samboeren og datteren dems. Forhåpentligvis får mannen min fri på fredag så han kommer opp på torsdag ( går litt tregt i kommunen). Skal feire bursdagen min til helga da jeg har bursdag neste mandag. Bursdagen min er utenfor ferien for første gang

Vi starter uken med ferie på fjellet, så skal jeg være alene hjemme sammen med prinsen resten av uken for da må mannen jobbe ;)

Både og! kunne godt tenkt meg en dag helg til..

Uff nei. Skal snart på jobb. Eldstejenta har vinterferie of blir hjemme. Minsta skal i bhg og vi begge voksne skal på jobb. Jobber 6dagers denne uka. Så lite fristende gitt. Men trøster meg med at neste uke har jeg og minstejenta ferie og skal ordne selskap for eldste som fyller 9 år denne uka :)

Fortsatt sykemeldt, så dagene blir veldig like. I dag må jeg dra og hente nye medisiner og få kjøpt en bursdagsgave. Kl 13 er det utviklingssamtale på skolen. Onsdag er det ny tur på sykehuset. Ellers skal jeg strikke. :p

Go morgen! Ingen vinterferie her, full skoleuke.. Så det er bare å brette opp armene :D

Vi starter uka med feberunge, bare ei uke etter at hun ble frisk fra 3-ukers sykdom. :(

Vi skal signere kontrakt på huskjøp, ha visning på leiligheta vår og forhåpentligvis selge denne uken. :D

Back
Topp