Klar for ny tur til Haugesund

Mammafrøken90

Flørter med forumet
For dåke so leste den forrige tråden min gjekk ikkje forsamtalen i november som "planlagt". Men på mandag er vi klar igjen. Med 6kg mindre og 3 cm høgare (lurt å måle høgda etter 10 klasse). So er no innafor bmi med god margin.
Veldig spent, tenker masse på det, men håper at vi går der i frå på mandag med eit nytt mot!
God helg alle frøkner :headphone:
 
For dåke so leste den forrige tråden min gjekk ikkje forsamtalen i november som "planlagt". Men på mandag er vi klar igjen. Med 6kg mindre og 3 cm høgare (lurt å måle høgda etter 10 klasse). So er no innafor bmi med god margin.
Veldig spent, tenker masse på det, men håper at vi går der i frå på mandag med eit nytt mot!
God helg alle frøkner :headphone:
Så bra :D Trakk litt på smilebåndet da jeg leste «lurt å måle høgda etter 10klasse», når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke jeg heller har gjort det! Kanskje det er flere som er høyere enn de tror:hilarious: Ønsker dere masse lykke til på timen, håper dere får komme fort i gang da :happy:
God helg :happy:
 
Masse lykke til!
Vi kom til samme lege som du hadde og fikk litt panikk, men hun hadde nok en god dag for hun var veldig koselig ( men litt vanskelig og forstå til tider) .
Håper dere får en bedre opplevelse på mandag
 
Masse lykke til!
Vi kom til samme lege som du hadde og fikk litt panikk, men hun hadde nok en god dag for hun var veldig koselig ( men litt vanskelig og forstå til tider) .
Håper dere får en bedre opplevelse på mandag
Det var kjekt at dåke hadde ein positiv erfaring :cat: no har eg tenkt og gått mange runder med meg sjøl, så er absolutt klar på å nullstille meg og ser fram til at vi skal få komme i gang :p
 
Kan man vite hvilken lege man får på forhånd? På helsenorge har en mann og kvinne vært innom journalen og jeg har personlog snakket med den mannlige på telefon da vi slapp forsamtale.
 
Kan man vite hvilken lege man får på forhånd? På helsenorge har en mann og kvinne vært innom journalen og jeg har personlog snakket med den mannlige på telefon da vi slapp forsamtale.
Nei ein kan vel igrunn ikkje det. Så for alt eg veit er det kanskje han mannen vi skal til no.

Kan eg spør om kvifor dåke slapp forsamtale?
 
Nei ein kan vel igrunn ikkje det. Så for alt eg veit er det kanskje han mannen vi skal til no.

Kan eg spør om kvifor dåke slapp forsamtale?

Vi hadde vært hos Hausken på fertilitetssjekken, og alt var gjort klart der mtp opplegg. Så siden vi allerede var godkjente holdt det med litt ekstra tid før UL etter sprøyter. Skal ha samme opplegget som ble satt opp hos Hausken. Jeg snakket med han mannen over telefon eneste.
 
Masse lykke til i morgen, og godt jobba med vekten!! ❤️
 
Lykke til! Hvordan gikk det idag ?
 
Håper det gikk bra :D
 
Håper det gikk bra i dag ☺️
Jeg har vert der en del, og hatt mange timer med begge legene. Både Margareta og Karsten.. har godt inntrykk av begge, og synes de samarbeider godt, har hatt flere timer med begge to i tilstede også.. Håper dagen i dag var en positiv opplevelse.
 
Dagen i dag gjekk veldig bra! Fekk den mannlige legen. Var veldig profesjonell. Vi var godt forberedt å fekk ei utrulig hyggelig sykepleier etterpå.

På ultralyd var det 20 follikler på eine sida og 15 på andre. Vitner om manglende eggløsning, men tok enda fleire blodprøver for å sjekke opp i dette.

Skal ringe inn neste menstruasjon å i gang med kort protokoll. Første forsøk blir i februar :D
 
Dagen i dag gjekk veldig bra! Fekk den mannlige legen. Var veldig profesjonell. Vi var godt forberedt å fekk ei utrulig hyggelig sykepleier etterpå.

På ultralyd var det 20 follikler på eine sida og 15 på andre. Vitner om manglende eggløsning, men tok enda fleire blodprøver for å sjekke opp i dette.

Skal ringe inn neste menstruasjon å i gang med kort protokoll. Første forsøk blir i februar :D

Så godt å høre at det gikk fint nå. Skulle jo bare mangle egentlig, var veldig spesielt det du beskrev sist. Krysser fingrene for at dere snart skal bli mammaer sammen! :Heartbigred
 
Dagen i dag gjekk veldig bra! Fekk den mannlige legen. Var veldig profesjonell. Vi var godt forberedt å fekk ei utrulig hyggelig sykepleier etterpå.

På ultralyd var det 20 follikler på eine sida og 15 på andre. Vitner om manglende eggløsning, men tok enda fleire blodprøver for å sjekke opp i dette.

Skal ringe inn neste menstruasjon å i gang med kort protokoll. Første forsøk blir i februar :D

Han mannlige legen, er han alle burde fått❤
 
Back
Topp