Klar for konkurranse imorgen!?!??!

MittAndre <3

Elsker forumet
Ja, imorgen er vi igang! Skravlekonkurranse! Spør du sambo så vinner jeg lett!!! Men seriøst, er dere med? Sist gang så gikk jo endel til himmels umiddelbart så det var jo ikke sjanse å henge med, men det er jo morsomt å prøve ;) Vi kunne jo ha en intern mai-konkurranse om å komme høyest på skravlelista av oss? Bare for moro skyld?
Uansett, jeg ser det er flere folk her hver dag og det er gøy! :-)

Blir med jeg så sant formen er med meg :) hehehe

Vi er jo flere som ligger "forholdsvis høyt" på topp100-lista nå før konkurransen er i gang.. blir spennende å se hvor langt ned vi daler når alle skal gi jernet i konkurransen.. 

Tror ikke jeg kommer til å tenke så mye på å skravle for å havne høyt oppe, men skjer det mer på terminforumet svarer jeg nok automatisk mer også :D

blåkanin skrev:

Tror ikke jeg kommer til å tenke så mye på å skravle for å havne høyt oppe, men skjer det mer på terminforumet svarer jeg nok automatisk mer også :D

Blir fort slikt. Jeg er dog bortreis siste uken av konkurransen (har ikke dobbeltsjekket nå, men mener den skulle vare to uker?) Så da blir det vanskelig å holde følge.  Lykke til!!

Jeg gidder ikke å stresse så veldig med det, men merker at jeg iallefall blir litt mer giret på å svare og ikke bare lese her inne:) Og det kan jo gjelde flere? :)

Ja, det var jo egentlig bare det jeg ville oppnå.. ;)

Back
Topp