klar for fest :)

lillelise

Elsker forumet
Åh jeg er klar for fest!!
Har så lyst på en skikkelig party, med gode venner og godt å drikke.
Spesielt Asti frister noe helt for jævlig... [:'(] Her en dag så lukta jeg litt på en nyåpnet øl.... ååååh himmel, det lukta godt!![:D]
Siden det ikke er så altfor lenge til terminen, og jeg sliter litt med tålmodigheten, så fant jeg ut at å glede meg til noe annet langt fremme i tid er så mye bedre... for da kommer babyen fortere[:)][:D][:D]

Hehe, kjenner meg litt igjen der gitt! [;)]

Har bestemt meg for å bestille meg tur med ei venninne nå jeg. Skal bestille i slutten av mnd, og reise i slutten av august. Da blir det jentetur til Budapest med shopping og muligheten til å nye litt alkohol på små kafeer i solen! ;)

åååh.. så koslig[:D]
Kanskje jeg også skal planlegge noe?[8|] Nei, det tør jeg ikke, ihvertfall ikke å bestille en tur. Med min flaks så passer det ikke å reise noen plass da[:-] Men party, det SKAL jeg!!! [:D]

Jeg fikk skikelig lyst på hvitvin her om dagen jeg.. he-he... Også så jeg en Smirnoff Ice i butikken og den og fikk jeg skikkelig lyst på..

Men for min del er det mer smaken jeg har jeg lyst på. Ikke festen.
Bare smaaake.. ;)

Jeg er jo av den oppfatning at man KAN smake litt, en slurk bare. Men har holdt meg unna det....eller jeg tok en liten baylis i jula og det var bare for å smake[:)]
Jeg har lyst til å bli mer mobil igjen, danse og flire og bare kose meg... mens nå er alle bevegelser som et helvete.. ikke sitte, ikke gå, ikke ligge, hele tiden tenke på hvordan jeg beveger meg, hvis jeg trør feil så gjør det ondt.[:'(]

Åhhh, jeg lyster sånn på en iskald Vikingfjord med bær eller eplesmak.[8D][8D][8D][8D][8D]

Skal ha meg en sånn en eller annen gang iløpet av sommeren..[8D]

Men jeg skal gi dere førstegangsfødene noen "visdomsord" fra en som har erfart første fylla etter fødsel og null alkohol i kroppen på 1 år.. [8|][8|]
Min første fest skulle på da Marcus var ca 3 mnd gammel. Jeg hadde sluttet med amming allerede grunnet brystbetennelser osv..

Vi kom på vorspillet og jeg drakk noen cider(husker ikke antall, er noen år siden kan du si). mulig en 4-5.
Vi kom til byen og fortsatte jo å drikke der.. Og jeg ELSKET Tequlia før.. (Legg merke til før.)Jeg kunne kose meg med de, og syntes det var sååå himmelsk godt å drikke det at jeg likesågodt tok 4 på rappen med det samme jeg var i baren.[8|]
Jadda. Etter det kan jeg ikke huske så veldig mye. Men iallefall ble det rølpefyll DeLuxe.[&:]
Flaut, JA!!
Dagen etter fikk jeg greie på at det var ikke bare 4 tequila jeg hadde drikket, men 8... jadda..
så jeg fant ut etter dette at man skal aldri og jeg mener ALDRI innta samme mengde som man drakk før en graviditet når man først var på fest..
[8|]
Så etter dette har jeg smakt på tequila 1 gang og ble skikkelig dårlig og måtte dra hjem fra fest. Jeg har også blitt skikkelig festbrems og drikker minimalt de gangene jeg er på fest. maks 4 cider. hvis jeg kjenner jeg begynner å bli surrete, stopper det opp av seg selv med en gang. Kjipt da jeg var byens partydronning tidligere liksom[8|][8|]
Så jeg er så og si blitt avholds etter den første festen min etter jeg fikk Marcus.. [;)]
Men jeg kan jo bare skylde meg selv..

Så ta dette til etteretning jenter .
og ikke erfar det selv. for det var helt J.....

hahah.

kan le godt av det nå altså.. hahaha[:D]

hi hi flere av oss [:D][:D] gleder meg til å gå ut med jentene og bare kose oss [:D][:D]

Hehe. Jeg er av de som ikke har hatt noe som helst lyst på alkohol hele svangerskapet og egentlig blir kvalm av tanken. Og jeg drakk en del før jeg ble gravid altså. Men det var den spekeskinka da. Sambo har fått klar beskjed om et jeg skal få spekeskinke på sykehuset av han. Er helt desperat snart. Det er det aller beste jeg vet.

Jeg gleder meg så veeeldig til ei cider og en røyk i solsteiken[:D] grillings på kvelden, og invitere alle naboene på "vi-har-fått-ny-altan-fest"[:D]

ORIGINAL: Burger

Åh, jeg gleder meg til å sitte på altanen en varm kveld i sommer med vin, camembert, spekemat, jordbær og kjeks!

Åååååå ja, også muggost. Kaffe med baileys og en røyk.

Det skal bli deilig [:)] Sitte i sommersolen, med en iskald pils, eller et glass vin, og muligheten til å kunne ta seg en røyk..... [:D] Blir jo fortsatt lite da med tanke på at så sant ikke noe skulle oppstå så skal jeg jo amme. Men Den dagen jeg kan sette meg ned med det skal bli deilig.. [:D]

*Sikle sikle*
Strawberry daquiri! NAMMENAAAAAAM[:D]
Kommer vel garantert til og gå på en skikkelig smell på første fest vil jeg tro[8D]

ORIGINAL: Katrineisabell

*Sikle sikle*
Kommer vel garantert til og gå på en skikkelig smell på første fest vil jeg tro[8D]

Åhhhh. måtte du si det..??

hihi..

og du ? Leste du advarselen min lengre opp i tråden. Det frarådes å prøve det samme.. hahhaa..

ORIGINAL: eilejoha

*Sikle sikle*

hihi..

og du ? Leste du advarselen min lengre opp i tråden. Det frarådes å prøve det samme.. hahhaa..

[;)]

*Sikle sikle*

hihi..

UNNSKYYYYYYYYLD
Fikk bare LITT vann i munnen av den tråden her[8D] hehe

Ja jeg leste advarselen din,tro meg jeg skal ta det peeeent[8D]*kremt* jeg er jo så flink til det når jeg ikke har drukket på lenge. hehe
ser for meg 1 drink jeg så er jeg vel brisen og kan vurdere og dra hjem

MIn første fest etter at dattra mi var født, omtrent på dagen for 8år siden, husker jeg med et smil. Jeg ammet jo litt, men ikke så mye, men akkurat såpass at jeg hadde melk. Så da shinet jeg meg opp, tok på meg favoritt BH'en min og dro ut. BH'n var en push-up med silikon innlegg!!??!![8|] som om jeg trengte det!![:D][:D][:D] i tillegg hadde jeg gått ned en masse kg siden fødselen, så med andre ord: jeg var vist en skikkelig MILF[:D][:D][:D] Fikk mange lange blikk, noe jeg ikke la merke til... venninene mine var litt sjalu på det da[:)][:)]

Det hører med til historien at jeg ikke har sett sånn ut siden da[;)]

*Sikle sikle*

hihi..

UNNSKYYYYYYYYLD
Fikk bare LITT vann i munnen av den tråden her[8D] hehe

Ja jeg leste advarselen din,tro meg jeg skal ta det peeeent[8D]*kremt* jeg er jo så flink til det når jeg ikke har drukket på lenge. hehe
ser for meg 1 drink jeg så er jeg vel brisen og kan vurdere og dra hjem
Hahaha..... Ikke alene om å få vann i tråden (ja, så surrete er jeg(ammetåke?)), jeg mener munnen av en slik tråd..
Når en leser om både cider, drinker og kaffe og baileys.. sikle sikle..

hahah.. holder nesten å bare lukte på korken..

ORIGINAL: lillelise

MIn første fest etter at dattra mi var født, omtrent på dagen for 8år siden, husker jeg med et smil. Jeg ammet jo litt, men ikke så mye, men akkurat såpass at jeg hadde melk. Så da shinet jeg meg opp, tok på meg favoritt BH'en min og dro ut. BH'n var en push-up med silikon innlegg!!??!![8|] som om jeg trengte det!![:D][:D][:D] i tillegg hadde jeg gått ned en masse kg siden fødselen, så med andre ord: jeg var vist en skikkelig MILF[:D][:D][:D] Fikk mange lange blikk, noe jeg ikke la merke til... venninene mine var litt sjalu på det da[:)][:)]

Det hører med til historien at jeg ikke har sett sånn ut siden da[;)]
Nice!!!
[8D] hihi...
hvem gleder seg vel ikke til å kunne stæsje seg skikkelig opp etter å ha sett ut som en elefant og følt seg som en vaskeklut de siste 9 mnd.. [;)]

*Sikle sikle*

åååå!!!! Den beste drinken!!!! [:D][:D][:D][:D] Vi lagde det i hele fjor sommer, hadde skikkelig dilla!! [8D]
Du får komme hit en tur i sommer, så kan jeg lage til deg! Så kan vi ta smellen sammen.. hi hi [8D] [:D][:D]

ORIGINAL: connie83

hi hi flere av oss [:D][:D] gleder meg til å gå ut med jentene og bare kose oss [:D][:D]

Back
Topp