Klar for en ny uke?

Gæmmis

Elsker forumet
Er vel sikkert mange her som venter spent på UL denne uka[:)] 21 dager til min.. Men den som venter på noe godt, osv[:D]

Hva skal dere gjøre denne uka? Vi får to besøk fra Norge, gleder meg[:)] Og ellers er det jo jobbing som står på tapetet... Er sinnsykt trøtt akkurat nå, har 7,5 timer igjen på jobb, 5 samtaler, og begynnende hodepine... Yey...

Jeg fikk forresten en flott kommentar i helga... Var i et selskap, snakket med ei dame som spurte hvor langt jeg er på vei. Sa 17 uker, så sier hun "Og så er du allerede SÅ stor? Oioioi!"...[:@] Jeg er jo faen ikke stor i det hele tatt, hadde det ikke vært for at hun er en kollega av mannen min hadde jeg bitt av henne hodet. Møkkadame. Men ellerks veldig koselig selskap[:)]

folk tror jo de ser magen så fort dem får vite at man er gravid.. folk innbiler seg mye rart..

idag får jeg kanskje besøk av eldste tantungen min, som er 5 år yngre enn meg [;)]
så da blir det vel ratt noe shopping..

også skal bikkja til dyrlegen på onsdag, så da må han dusje imårra, bare håper jeg ikke har vondt i hodet lenger da..

også må vi feire svigerfars 50 års dag, også må vi feire søstern's bursdag...

men ellers skal jeg bare slappe av[:D]

Jeg skal på ultralyd i morgen..

Er aldri klar for en ny uke denne gangen kjenner jeg.. [&:]

Vel, er vel ikke så ille at de plutselig "ser" magen da, bedre det enn at de går rundt og tror vi begynner å bli "små feit"[;)] Vi har bare fortalt om graviditeten til et par av de aller nærmeste vennene, familie og resten må vente til etter UL. Syntes d e litt pyton. Trener en god del og føler "alle" ser rart på meg, magen er liten men å gå fra en flat mage til en liten bult får meg til å føle meg småfeit..... isj.... Bedre når "alle" vet og den runde fine magen dukker opp[:D]

Ellers uken består av trening (spinning, løping, styrke) deilig å endelig være i form igjen etter nesten 4 mnd med ikke å orke noe... Ellers husmoraktiviteter som rydde, vaske, middag, bake og strikke (min nye hobby[:)]) og ikke minst prøve å finne en jobb..... Helt umulig, de ringer fra her og der og tilbyr div, men når jeg sier jeg er gravid, vel da passer jeg ikke inn lengre.. Rimelig lei... Utrolig kjedelig å gå hjemme hver dag[&:]
Men lørdag blir d mest sannsynlig konsert, 5071 i Loddefjord, masse kjente lokale artister - gøy[:D]
Noen flere far Bergen vest her?

Vi skal på UL den 20 igjen [:D]

Altså, jeg vet jo kulen synes, men er vel unødvendig å sette opp et forskrekket ansikt og så komme med den kommentaren - virket jo som dama var redd fr at jeg skulle eksplodere før 20. uka var passert[&:] Og når det kommer fra en totalt fremmed... Nja, mulig jeg er hårsår, men jeg kan altså ikke like å få kroppen min kommentert på den måten[;)]

Back
Topp