Jeg har søktHar folk søkt foreldrepenger enda? Jeg bør vel få ut fingern snart...8 uker til perm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har søktHar folk søkt foreldrepenger enda? Jeg bør vel få ut fingern snart...8 uker til perm
Så dumt da. Skjønner de ikke kan komme lenge før og helst komme etter at baby er her.Å legge en lapp oppå fødebagen var lurt. Tror jeg også må gjøre det når den tid kommer
Både min familie og hans bor på andre siden av landet, så er både dyrt og langt å reise. Og vanskelig for alle å være her over en lengre periode på grunn av jobb. De vil jo alle helst komme hit etter han er født. Storesøster har en gudfar som bor her, men jeg vet ikke om jeg stoler på at han faktisk kommer til å kunne stille opp når fødselen er i gang.
Har søkt og fikk svar neste virkedag!! Selv om det står 10ukers behandlingstid i Buskerud. Anbefaler å søke så fort du kan.Har folk søkt foreldrepenger enda? Jeg bør vel få ut fingern snart...8 uker til perm
Mentalt er ikke jeg der heller.Mangler en del stæsj, men har liste på alt, så det ordner seg.
Mentalt er jeg ikke klar for at hun skal komme enda! Godt det er 3 mnd igjen spør du meg [emoji4]
Har folk søkt foreldrepenger enda? Jeg bør vel få ut fingern snart...8 uker til perm
Å legge en lapp oppå fødebagen var lurt. Tror jeg også må gjøre det når den tid kommer
Både min familie og hans bor på andre siden av landet, så er både dyrt og langt å reise. Og vanskelig for alle å være her over en lengre periode på grunn av jobb. De vil jo alle helst komme hit etter han er født. Storesøster har en gudfar som bor her, men jeg vet ikke om jeg stoler på at han faktisk kommer til å kunne stille opp når fødselen er i gang.
Vi har flere vi kanskje kunne spurt, men er så usikker på om snuppa vil føle seg trygg på de hvis hun våkner midt på natta og sånt.Så dumt da. Skjønner de ikke kan komme lenge før og helst komme etter at baby er her.
Er det noe andre venner dere kunne brukt som reserve om gudfar ikke stiller opp?
Start nå! Sånn at hun kan feks kanskje ligge hos de en natt før det eller omgås mye så hun blir mer trygg på deVi har flere vi kanskje kunne spurt, men er så usikker på om snuppa vil føle seg trygg på de hvis hun våkner midt på natta og sånt.
Har folk søkt foreldrepenger enda? Jeg bør vel få ut fingern snart...8 uker til perm