Klar for å modnes :P

MarcusMamma

Forumet er livet
Har bestillt modningsakupuntur og kjøpt bringebærbladkapsler :) håper det hjelper på.
Tok det sist gang også hadde en kjapp og grei fødsel.
Tok ingenting førstegang og den fødsel varte i 26 timer før de tok han med tang (skulle hatt haste KS fikk jeg vite etterpå, holdt på å gå gale)
Så da håper jeg det hjelper på, tørr ikke lavære. Eneste det ikke hjalp på var når fødsel startet (11 dager overtid med begge) så han her kan godt komme litt før termin :P.
Skal dere bruke noe sånn?

Har foreløpig ikke vært inne på tanken... Men nå er heg spent på å høre hva dere alle har av erfaringer med dette. Selvfølgelig vil jeg jo ha en lett fødsel! :p men er det bevist å funke egentlig? *klar til å overbevises*

Jeg hadde det sist gang og fødselen startet 2 dager etterpå og jeg født på termin som førstegangs :) mulig det hjelper, men uansett veldig behagelig med behandlingen da ^^ se på det sånn :)

Hvor får man kjøpt disse kapslene? Har litt lyst å prøve. ☺

Jeg har ingen erfaring med det, men tenkte selv å prøve akupunktur og bringebærkapsler etter uke 37 :)

Prøvde begge deler sist, fødte 10 dager over termin og hadde en lang og tøff fødsel. Så denne gangen bruker jeg ikke penger på det ;)

De kapselene får du kjøpt på helsekosten, mener det var Life jeg kjøpte på for 3 år siden. Tok det med første, vet ikke om det hjalp men hadde vel en ganske så normal fødsel. Så skader ikke å prøve igjen :happy:

I programmet 'Leger', så sier de at en Salat type har effekt på modningen. Dette er nr 3. Jeg har aldri brukt og kommer ikke til å bruke noe for modninG (da de kommer nåe når de er klare uansett)

I programmet 'Leger', så sier de at en Salat type har effekt på modningen. Dette er nr 3. Jeg har aldri brukt og kommer ikke til å bruke noe for modninG (da de kommer nåe når de er klare uansett)
Ja de vil ikke komme før, men kan korte ned tiden på åpningsfasen under fødsel og hjelpe på at livmoren trekker seg fortere sammen etterpå, sies det :P

Back
Topp