*Klar* er blitt GRAVID !!!!!

Hei Hei alle sammen!
Ser dere lager dere sånne fine tråder der dere skriver litt om dere selv, og hvordan utviklingen går på prøve-fronten. Syntes dette var så koselig at fant ut at jeg også måtte lage meg en slik tråd!
 
Jeg er en jente på snart 20 år. (Navnet mitt vil jeg ikke røpe før jeg evt. blir gravid.. Ikke fordi jeg tror dere vet hvem jeg er, men fordi jeg trives litt som den "mystiske" og anonyme jenta).. Foreløbig iallefall! [:)]
 
Er fra Nord-Norge. Kan late som jeg er fra Tromsø, siden plassen jeg kommer fra ikke er noe kjent. [;)] Jeg er ferdig ved vgs. og har tre lange år med allmennfag i ryggen. Skal studere når tiden er inne for det, men akkurat nå jobber jeg som assistent i en barnehage. Trives rågodt, og elsker å jobbe med barna! [:D]
 
Jeg er samboer med verdens beste gutt. Han er 21 år og jobber som mekaniker! Vi har vært sammen i litt over 4 år nå, og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går.
 
Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske, og har alltid elsket å både sitte barnevakt og være sammen med barn! Men har tidliger også følt at jeg ikke var "klar" for barn selv om jeg ønsket meg baby mange ganger! Så når jeg var færdi med skolegang, og forholdet vårt (og økonomien vår) ble forbedret og stabil, startet jeg å ønske meg barn! Snakket en del om dette med min kjære, men han var ikke med på det med en gang. Han trengte litt lengre tid for å bestemme seg, og til å venne seg til tanken om at et lite nurk ville passe inn sammen med oss! [:)] 
 
Så i November 2006 sluttet jeg på p-pillen. Vi tok det "rolig" denne mnd, og tenkte slik at om vi blir gravide nå, så er det "ment to be". Vi hadde vel egentlig ikke sex rundt EL når jeg tenker meg om nå i ettertid. Så vet liksom ikke om det kan regnes som 1 PP..  [:)] 
Håper veldig at det klaffer denne gangen! Og at en liten vil komme å bo i magen min! 
 

 
 
Til slutt: DERE ER EN HÆRLIG GJENG!!!!
 




JEG ER GRAAAAVIIIIID!!!!!!