*Klar* er blitt GRAVID !!!!!

Hei Hei alle sammen!
Ser dere lager dere sånne fine tråder der dere skriver litt om dere selv, og hvordan utviklingen går på prøve-fronten. Syntes dette var så koselig at fant ut at jeg også måtte lage meg en slik tråd!
 
Jeg er en jente på snart 20 år. (Navnet mitt vil jeg ikke røpe før jeg evt. blir gravid.. Ikke fordi jeg tror dere vet hvem jeg er, men fordi jeg trives litt som den "mystiske" og anonyme jenta).. Foreløbig iallefall! [:)]
 
Er fra Nord-Norge. Kan late som jeg er fra Tromsø, siden plassen jeg kommer fra ikke er noe kjent. [;)] Jeg er ferdig ved vgs. og har tre lange år med allmennfag i ryggen. Skal studere når tiden er inne for det, men akkurat nå jobber jeg som assistent i en barnehage. Trives rågodt, og elsker å jobbe med barna! [:D]
 
Jeg er samboer med verdens beste gutt. Han er 21 år og jobber som mekaniker! Vi har vært sammen i litt over 4 år nå, og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går.
 
Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske, og har alltid elsket å både sitte barnevakt og være sammen med barn! Men har tidliger også følt at jeg ikke var "klar" for barn selv om jeg ønsket meg baby mange ganger! Så når jeg var færdi med skolegang, og forholdet vårt (og økonomien vår) ble forbedret og stabil, startet jeg å ønske meg barn! Snakket en del om dette med min kjære, men han var ikke med på det med en gang. Han trengte litt lengre tid for å bestemme seg, og til å venne seg til tanken om at et lite nurk ville passe inn sammen med oss! [:)] 
 
Så i November 2006 sluttet jeg på p-pillen. Vi tok det "rolig" denne mnd, og tenkte slik at om vi blir gravide nå, så er det "ment to be". Vi hadde vel egentlig ikke sex rundt EL når jeg tenker meg om nå i ettertid. Så vet liksom ikke om det kan regnes som 1 PP..  [:)] 
Håper veldig at det klaffer denne gangen! Og at en liten vil komme å bo i magen min! 
 

 
 
Til slutt: DERE ER EN HÆRLIG GJENG!!!!
 




JEG ER GRAAAAVIIIIID!!!!!!

To gr.tester viser det resultatet vi har håpet på! Tenk! Vi skal få en baby!!! Foreløbig termin er den 12.desember!!!!
 
Herregud jeg er lykkelig!!
 
heia [:)]
 
Er blitt en trend her inne & starte med egne tråder-og veldig,veldig morro å følge med på [:D]
 
Skal heie masse på deg-også håper jeg det blir full klaff denne pp!
Foresten,vi har EL sammtidig vi [;)]
 
Klem fra meg               

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Da må jeg bare få lov til å ønske dere lykke til!!!
 
Enda en til å være med i vårt gode selskap[;)] Du er hjertlog velkommen!
 
SÅ KJEMPE KOSELIG AT DERE VIL HA BARN!
JEG VAR AKKURAT SOM DEG DER!!
HAR HATT LYST PÅ BARN LENGE..
MEN DET TOK KJEEEMPE LAAAANG TID FOR OSS DA.. [:@]
SLUTTET PÅ P-PILLA DESEMBER 05 OG DET TOK NESTEN 1 ÅR FØR DET BLE NOE..
SÅ IDAG ER JEG BEGYNT PÅ UKE 14!!!
 
VERDENS LYKKELIGSTE!!!!!
 
LYKKE TIL OG KOS DERE! IKKE STRESS,FOR DET GJORDE JEG.. KANSKJE DET SOM GJØR AT DET TAR TID NÅR IKKE KROPPEN KLARER OG SLAPPE AV.. [:-]
 
 
ORIGINAL: *YildiZ25*

heia [:)]
 
Er blitt en trend her inne & starte med egne tråder-og veldig,veldig morro å følge med på [:D]
 
Skal heie masse på deg-også håper jeg det blir full klaff denne pp!
Foresten,vi har EL sammtidig vi [;)]
 
Klem fra meg               



 
 
 
Så da vet de andre hvor vi befinner oss torsdag og onsdag! [:D][:D]
 
ORIGINAL: henriette21

SÅ KJEMPE KOSELIG AT DERE VIL HA BARN!
JEG VAR AKKURAT SOM DEG DER!!
HAR HATT LYST PÅ BARN LENGE..
MEN DET TOK KJEEEMPE LAAAANG TID FOR OSS DA.. [:@]
SLUTTET PÅ P-PILLA DESEMBER 05 OG DET TOK NESTEN 1 ÅR FØR DET BLE NOE..
SÅ IDAG ER JEG BEGYNT PÅ UKE 14!!!
 
VERDENS LYKKELIGSTE!!!!!
 
LYKKE TIL OG KOS DERE! IKKE STRESS,FOR DET GJORDE JEG.. KANSKJE DET SOM GJØR AT DET TAR TID NÅR IKKE KROPPEN KLARER OG SLAPPE AV.. [:-]


 
 
Ja, vi skal kose oss og gubben sier at for hans del er det ikke kjempestress.. han har så lyst på et januar(!) barn han! (Men det synes jeg er aaaaalt for lenge til!!!) hehe[:D]
 
Heihei!
 
Ønsker deg lykke til og håper du snart kan flytte tråden din til en termin gruppe! [:D]
 
Synes i grunn alle som prøver skal ha sin egen tråd, jeg! Så kan man følge utviklingen til hver enkelt!!  Jeg synes ihvertfall at det er kjempeartig å lese i disse trådene, og når jeg føler meg litt ensom og alene, finner jeg bare frem bv og leser tråder!
 
Men lykke til med prøving, og januar er en fin måned, for da er jeg født! men er enig i at det er lenge til april!
 
Hei! [:)]

Ville bare ønske deg lykke til med prøvingen, det blir spennende å følge med på tråden din. Håper det klaffer fort. [:D]
 
"I dag er det 16. januar, og du er på dag 15 av syklusen. Eggløsningen skjer i dag, 16. januar, og 13 dager til en graviditetstest kan være positiv."
 
Seeeee!!!! EL idag! Og jeg og sambo har virkelig koset oss!           *Tihi*
 
Så nå er jeg, og krysser fingrene for at det vil komme en liten spire til oss denne mnd!!!
 
Da er det bare å håpe at tiden fram mot IKM går fort, så du slipper å sitte lenge på pinebenken!! Ønsker deg kjempemasse lykke til
 
ønskere deg lykke til.. håper det setter seg en spire hos deg.. [:D]
 
Jeg vil ønske deg lykke til og jeg skal følge med på tråden din. Blir spennende. [:)]
 
Hei hei! Så koselig at du også har laget deg din egen tråd! [:)] Vi er vel omtrent jevngamle vi da? Fyller 21 i mars jeg da. Syns hele denne opplevelsen med å prøve å lage bebis er så spennende jeg, men også ganske skremmende til tider! Tenk, vi skal kanskje bli foreldre om ikke så veldig lenge (kanskje vi har barn om et år!). Vi begynte å prøve i september vi da, men det har ikke blitt noe resultat ennå![:)] Har begynt å tempe denne pp jeg da, også bruker jeg el-tester. Så vi skal treffe el ja![;)] Vært koselig å bli bedre kjent med deg, alltid hyggelig med nye vennskap! [:)]
Klem fra Grimera
 
Jeg har SÅ lite tro på at jeg faktisk ble gravid i denne pp.. Har bare den følelsen av at det ikke klaffet! :( Men det er vel bare sånn det er. Man føler at det ikke har gått bra, og forsåvidt er det jo bedre å instille seg på at man får TR, så blir man ikke SÅ skuffet når hun kommer! (og jeg tror nok hun kommer til meg ja! ) [:(]
 
For de som fikk med seg dilemmaet mitt ang. 30årsdagen og alkohol, så var den igår. Drakk to glass vin og en rusbrus. Hadde den klumpen i magen hele tiden, og hadde rådårlig samvittighet! Men det var jo altså bare for syns skyld! Bare for at alle ikke skulle mase på om jeg var gravid! (Årker bare ikke det)
 
 
Jaja, ikm den 30 januar! :/ *krysser fingrene for at vi skal slippe en PP til, men må nok det!*
[:(]
 
 
ORIGINAL: *Snuppsi*

Spennende med sånne tråder, kjem til å følge deg videre og håper at der sitter en spire.


 
hei hei! JA, jeg synes også det er kjempespennende! Er stadig inne å leser på de andre prøvernes dagbøker! [:)]
 
Back
Topp