Klapper for dere!

mor&far<3

Blir kjent med forumet
Idag har jeg vært å svømt i førti min. og ligger nå helt slakt på sofaen! Jeg er rastløs hver dag, men samtidig så sliten at jeg ikke orker noenting.
 Jeg er ufrivillig sykemeldt, men må si at jeg tviler på at jeg hadde klart å jobbe 100% uansett. All cred til dere som jobber fullt! Skjønner ikke at det er mulig. Dere er flinke! Stå på!

Syns igrunn alle er flinke! Uansett om man jobber eller ikke, så er vi flinke til å bære frem et barn alle mann! Lykke til videre i innspurten jenter!Som sagt: Dere er SUUUPERflinke:))

ååå, det hørtes så digg ut med en svømmetur!! hadde jeg hatt en heldrakt så skulle jeg tatt meg en svømme tur jeg også ;p hehe

jeg syns vi alle er flinke og nå er det heldigvis ikke lenge igjen  

Ja, vi er virkelig flinke alle sammen!! :)  Verdens viktigste jobb har vi akkurat nå :D

Jeg er også ufrivillig sykemeldt etter at jeg besvimte og brakk tommelen..
men uansett,vi er alle forskjellige og så lenge vi lytter til kroppen og tar hensyn til hva den forteller oss, så gjør vi det riktig ;)

Hva gjør du for at dagene skal gå da? Jeg har trent hver dag frem til denne uka. Nå blir jeg helt utslitt av å trene og prøver å finne på ting som ikke stjeler all energien min(For da blir jeg nemlig en humørbombe for samboeren..:P...)
 Er sykemeldt fra jobb siden jeg jobber på skjermet avdeling(psykiatri)..:)

Trrolla skrev:
Ja, vi er virkelig flinke alle sammen!! :)  Verdens viktigste jobb har vi akkurat nå :D

Jeg er også ufrivillig sykemeldt etter at jeg besvimte og brakk tommelen..
men uansett,vi er alle forskjellige og så lenge vi lytter til kroppen og tar hensyn til hva den forteller oss, så gjør vi det riktig ;)

uffda, heldigvis kanskje ikke det verste man kan brekke?? håper alt står bra til.

jobber fult, og det er 6 arbeidsdager igjen, det skal bli litt gosdt å kunne hvile akkurat når man trenger det, men samtidig lurer jeg på om jeg blir rastløs....

prøver å trene litt hver dag, har noen styrkeøvelser, og en DVD for gravide (men den begynner jeg å bli lei) eller håper jeg på fine vårdager som kan bruker til turgåing!

emoticon  Klapper for oss alle sammen! emoticon 
Jeg synes det er skikkelig tungt om dagen og er veldig klar for å få han ut (vil selvfølgelig ikke ha prematur barn) men kunne virkelig tenke meg at de neste 2 mnd bare fløy avgårde! :-)
Jeg er hjemmeværende og har ikke noe problem med å få dagene til å gå, men nå har vi da noen dyr og en stor hage samt hus som trenger stell + våre 2 barn da som også krever sitt. Driver i tillegg litt med hjemmesider på hobbybasis, så her går sånn sett dagene ganske radig unna. :-)

Jeg klapper for ALLE sammen, sykmeldte eller i full jobb! De som jobber er ikke mer flinke enn de Som har måtte kaste inn håndkle men heldige som klarer å jobbe! Ikke lenge igjen nå heldigvis :-)

Jeg klapper for ALLE sammen, sykmeldte eller i full jobb! De som jobber er ikke mer flinke enn de Som har måtte kaste inn håndkle men heldige som klarer å jobbe! Ikke lenge igjen nå heldigvis :-)

Back
Topp