Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anne Malene i rødmala hus
selger bonboner og kaker og brus
har du penger så kom og kjøp
har du ikke så stjel og løp![]()
Ja, vi hadde MANGE slike![]()
En sjømann dro til abc husker jeg og ane liane
2015? ♡
Nabojentene her driver masse med det. KjempekoseligJeg husker: Du Ann Mari du tør vel ikke si at din far far far, han er rar rar rar. Han er hebbi hebbi hebbi, han er sebbi sebbi sebbi. Han har lus lus lus og han ligner mikke mus.
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Har du hørt den gang da de hodeløse sang, og de fingerløse spilte på gitar så det klang og en halvdød mann satt på trikken og sang: Vil du være med i grava når jeg dør ikke før? Nei det kan jeg ei for jeg heter Nikolai og var fem og førti år da jeg ble født født født og min mor er soldat og min far er undulat og de begge kom til verden i et tv-apparat. ...... Jaja noe makabert var det ellers en om Cecilie Sara høyt opp i Ara..
En sjømann dro til abc for å lære seg litt abc men da han kom til abc så ble det bare abcHusker du hvordan de går?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg husker også denne, neste vers sa vi: "en sjømann dro til bom bom bom" og satte hendene i sidene husker jeg..En sjømann dro til abc for å lære seg litt abc men da han kom til abc så ble det bare abcAne liane må jeg tenke litt på
2015? ♡
JaJeg husker også denne, neste vers sa vi: "en sjømann dro til bom bom bom" og satte hendene i sidene husker jeg..![]()
En sjømann dro til abc husker jeg og ane liane
2015? ♡
Anne liane, anne patrice bom-bom-bom. Anne patrice my darling... Var det noe sånt tro?En sjømann dro til abc for å lære seg litt abc men da han kom til abc så ble det bare abcAne liane må jeg tenke litt på
2015? ♡
JaAnne liane, anne patrice bom-bom-bom. Anne patrice my darling... Var det noe sånt tro?