Klamydiatest

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Tok en klamydiatest da jeg ble anbefalt det siden jeg er gravid, og fikk som svar at testen var "normal". Det betyr vel at jeg ikke har det, eller? Ble veldig usikker :p

Normal vil si negativ ;)

Da har du det ikke ;)

Klamydia er ikke vanlig at man skal ha, så når det er normalt betyr det at du ikke har :) negativt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok en klamydiatest da jeg ble anbefalt det siden jeg er gravid, og fikk som svar at testen var "normal". Det betyr vel at jeg ikke har det, eller? Ble veldig usikker :p
normal ja :P hehe uff.. ja jeg ville ha tolket det som at jeg ikke hadde klamydia vertfall ;) skjønner ikke hvorfor de må gi beskjed jeg om det ikke var noe galy / unormalt.... en gang fikk jeg en sms av legen.. : Celleprøvene du tok sist du var her... så gikk strømmen !! ;)

Selv om klamydia er ganske normalt, kremt.... Så er den nok negativ. Ellers ville han ringt

E det normalt? E ikkje normalt at ein skal ha det! Det e jo en sykdom. Så når legen sier prøven er normal mener han hvertfall ikke at du har klamydia, for det e normalen?

E det normalt? E ikkje normalt at ein skal ha det! Det e jo en sykdom. Så når legen sier prøven er normal mener han hvertfall ikke at du har klamydia, for det e normalen?

Er jo den vanligste kjønns sykdommen å få ja og veldig mange har hatt / har den ! Så det er jo en vanlig "sykdom" og bli smittet av / få .. men tror hun mente at legen ville vell ringt / fortalt om hun var smittet og at normal i en sånn sammenheng betydde at den var negativ og at hun ikke hadde det ;)

Er jo den vanligste kjønns sykdommen å få ja og veldig mange har hatt / har den ! Så det er jo en vanlig "sykdom" og bli smittet av / få .. men tror hun mente at legen ville vell ringt / fortalt om hun var smittet og at normal i en sånn sammenheng betydde at den var negativ og at hun ikke hadde det ;)

Ja, men det var jo det eg skreiv til TS i mitt første innlegg når ho quota meg. Så skjønte bare ikkje ka problemet var, og det va vel derfor ho ikke svarte flere ganger på innlegget mitt igjen. Eg veit at det e en vanlig sjukdom, men ikkje for meg som aldri har hatt da. Og det e ikkje det legen mener med normale prøver hvertfall. Og det var DET eg svarte TS på når ho stillte spørsmålet.

Takk for svar, tolker det da som at det ikke er noe å bekymre seg over :D :D

Back
Topp