Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
normal jaTok en klamydiatest da jeg ble anbefalt det siden jeg er gravid, og fikk som svar at testen var "normal". Det betyr vel at jeg ikke har det, eller? Ble veldig usikker![]()
Selv om klamydia er ganske normalt, kremt.... Så er den nok negativ. Ellers ville han ringtKlamydia er ikke vanlig at man skal ha, så når det er normalt betyr det at du ikke harnegativt
Sent from my iPhone using BV Forum
Selv om klamydia er ganske normalt, kremt.... Så er den nok negativ. Ellers ville han ringt
Er jo den vanligste kjønns sykdommen å få ja og veldig mange har hatt / har den ! Så det er jo en vanlig "sykdom" og bli smittet av / få .. men tror hun mente at legen ville vell ringt / fortalt om hun var smittet og at normal i en sånn sammenheng betydde at den var negativ og at hun ikke hadde detE det normalt? E ikkje normalt at ein skal ha det! Det e jo en sykdom. Så når legen sier prøven er normal mener han hvertfall ikke at du har klamydia, for det e normalen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Er jo den vanligste kjønns sykdommen å få ja og veldig mange har hatt / har den ! Så det er jo en vanlig "sykdom" og bli smittet av / få .. men tror hun mente at legen ville vell ringt / fortalt om hun var smittet og at normal i en sånn sammenheng betydde at den var negativ og at hun ikke hadde det![]()