Så bra at du ble gravid såpass fort igjen. Men forstår den angsten du må ha på lur hele tiden denne gangen. Når man har mistet etter uke 12 er man nok ekstra på vakt. Har du noen å snakke med så du ikke er alene med bekymringene i svangerskapet?Jeg var veldig tung og sliten de første månedene. Tok sikkert 3-4 måneder før følte at jeg orket å være noenlunde sosial igjen. Før det var det bare fokus på hvile og meg selv. Måtte ofte avlyse planer jeg hadde lagt.
Det skal sies at jeg også ble gravid omtrent 2 måneder etter, etter jeg hadde hatt en menstruasjon. Så selv om jeg jo var veldig glad var jeg også veeeldig bekymret fordi vi enda ikke hadde fått svar på obduksjonen og vi visste lite om gjentagelsesrisiko (mistet pga store avvik). Nå er jeg snart i uke 20 og det har vært en lang graviditet for å si det sånn. Ser ut til å gå bra men bekymringene ligger og lurer hele tiden.
Jeg er spent på når blødningene stopper, og min vanlige syklus kommer i gang igjen. Og om vi prøver oss igjen, om det da går fort å bli gravid igjen.. Kan tenke meg at jeg vil være bekymra fra dag én, men det får jeg bare ta da evt. Mannen min er ikke klar for å snakke om vi skal prøve igjen. For meg er det en selvfølge, men han trenger tid.