Hadde aldri trodd jeg skulle skrive her inne. Men søndag var jeg 15+1, da startet en blødning som bare tok seg opp. Våknet natt til mandag av «rier», og blod, MASSE blod. Det bare rant og rant. Kjente også noen klumper underveis, men turte ikke se ned. Det var vare så utrolig mye blod. Kom meg etter hvert på føde/gyn. på Ullevål.
Klamret meg til håpet om å se bevegelse eller høre hjertelyd helt til legen startet med ultralyden. Men hun sa ingenting. Snudde skjermen mot meg, som var tom. Hjerteskjærende tom. Så sa hun: «her er det ikke tegn til noe som helst. Du er ikke gravid».
Jeg ville bare løpe ut. Skrek inne i meg, men fikk ikke frem en lyd. Mannen kjørte hjem. Jeg orket ikke si noe, gikk rett og la meg. Da barna kom hjem gikk det litt bedre.
Takknemlig for at jeg har dem, men nå mangler vi en liten venn også
Klamret meg til håpet om å se bevegelse eller høre hjertelyd helt til legen startet med ultralyden. Men hun sa ingenting. Snudde skjermen mot meg, som var tom. Hjerteskjærende tom. Så sa hun: «her er det ikke tegn til noe som helst. Du er ikke gravid».
Jeg ville bare løpe ut. Skrek inne i meg, men fikk ikke frem en lyd. Mannen kjørte hjem. Jeg orket ikke si noe, gikk rett og la meg. Da barna kom hjem gikk det litt bedre.
Takknemlig for at jeg har dem, men nå mangler vi en liten venn også