Klamrer meg fast...

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Hadde spotting et par dager da jeg var rundt 4+3...nå er jeg 8+5 og opplever at spotting går over til friskt blod:( har ingen smerter...enda...men er så redd dette ikke går veien. Fortsetter dette blir det telefon til legen imorgen tidlig. Håper jeg er en av de som «bare» opplever ufarlig blødning:smiley-angelic001 vil ikke at dette skal være slutten....

Krysser fingrene for at det er uskyldig ❤️

Jeg har to av tre svangerskap med alt fra små til store blødninger og begge gangene gikk det bra :)

Hadde spotting et par dager da jeg var rundt 4+3...nå er jeg 8+5 og opplever at spotting går over til friskt blod:( har ingen smerter...enda...men er så redd dette ikke går veien. Fortsetter dette blir det telefon til legen imorgen tidlig. Håper jeg er en av de som «bare» opplever ufarlig blødning:smiley-angelic001 vil ikke at dette skal være slutten....
Jeg hadde også spotting i forrige uke. Fikk målt HCG å har fin stigning. Krysser fingrene for at det er ufarlig det du også opplever:Heartred

Ikke kommet noe i natt:smiley-angelic001 så håper bare det fortsette slik. Skal ringe legen tenker jeg, men vil tro de ikke gjør noe når det har stoppet opp

Jeg opplevde også flere dager spotting i første svangerskap, og til slutt mye frisk blod. Fikk time til UL som viste et bankende hjerte ❤️

Krysser fingrene for deg :Heartred Har du i løpet av disse ukene målt hgc eller vært på en tidlig ul?

Krysser fingrene for at alt er bra:Heartred

:HeartredHei dere:Heartred tok sin tid før jeg svarte på tråden...gikk ikke som vi håpte og fikk konstatert at jeg hadde mistet. gikk litt i kjelleren og la bort hele forumet.
nå er jeg tilbake, og vi prøver igjen:) så lykke til alle sammen, håper jeg havner i ny termingruppe om ikke lenge...kanskje allerede om en ukes tid? (Må jo håpe)

:HeartredHei dere:Heartred tok sin tid før jeg svarte på tråden...gikk ikke som vi håpte og fikk konstatert at jeg hadde mistet. gikk litt i kjelleren og la bort hele forumet.
nå er jeg tilbake, og vi prøver igjen:) så lykke til alle sammen, håper jeg havner i ny termingruppe om ikke lenge...kanskje allerede om en ukes tid? (Må jo håpe)
Så leit å høre! :Heartred
Håper det går veien neste gang og at spira sitter raskt. :love7

Trist å høre. Får håpe det sitter ganske fort igjen og at det da går veien. Lykke til :)

Back
Topp