Klaging!

4blirtil5

Blir kjent med forumet
Andre babyer som lager klagelyder mye av dagen?
Begynte for et par uker siden. Smiler med en gang hun får oppmerksomhet.
Men det må liksom skje noe HELE tiden, hvis ikke kommer denne "ehh, eeeeh" klagelyden.
Blir snart tussite. Føler hun er så "irritabel" liksom.. Råd?

ORIGINAL: lykkeligsnartmamma

Men det må liksom skje noe HELE tiden, hvis ikke kommer denne "ehh, eeeeh" klagelyden.

ingen råd har det likt fortiden.....

her er det også sånn,men har desverre ingen råd å komme med, men tar gjerne imot noen vist noe andre har [:)]

Hmm... er litt slik innimellom. Av og til føler jeg at det bare er en utforsking av stemmen-og at hun i utgangspunktet ikke klager, men så blir hun klagete fordi hun hører lyden på en måte...

Ellers så er det vel sikkert bare en måte å få oppmerksomhet på som må testes ut. Så det er vel bare å gi litt oppmerksomhet da? og så satse på at det gir seg etterhvert. Her varierer det iallfall fra dag til dag om jeg får gjort noe, eller om jeg må underholde hele dagen[;)]

ORIGINAL: Bittekonvall

Hmm... er litt slik innimellom. Av og til føler jeg at det bare er en utforsking av stemmen-og at hun i utgangspunktet ikke klager, men så blir hun klagete fordi hun hører lyden på en måte...

Ellers så er det vel sikkert bare en måte å få oppmerksomhet på som må testes ut. Så det er vel bare å gi litt oppmerksomhet da? og så satse på at det gir seg etterhvert. Her varierer det iallfall fra dag til dag om jeg får gjort noe, eller om jeg må underholde hele dagen[;)]

her er han slik når han ligger alene på gulvet og ingen snakker til han.... men når ha ikke ser oss så leker han, er kun hvis han ser oss og vi ikke gir han oppmerksomhet....[8D]

jaa, han begynte i går og i dag er det på samme viset.
Han har alltid likt å ligge på gulvet å puske med lekene sine, men det virker som det er slutt på det nå ja.....får jo ikke gjort noe som helst hjemme da.
Har ingen råd å kåmme med, men det er vel bare en periode. Var sånn med førstemann og.[;)]

Såklart skal hun få oppmerksomhet, så mye hun vil <3
Det får hun også, men ting er bare greit noen sekunder om gangen, så er det på`an igjen!
Tenker at det er et stort hopp i utviklingen, alt skal utforskes - vil viiil men får ikke til..
Er heldigvis mye blid og fornøyd også, men denne lyden går igjen hele dagene for tiden.
Ville bare høre om det var andre i samme båt. Litt deilig å vite at det er "normalt". Blir jo bekymret for om det er noe som plager. Men hvis hun hadde hatt vondt hadde hun vel grått, og ikke spist og sovet som normalt:)

karita: Hvor lenge varte det? hehe..

ORIGINAL: Mamma 05 og 10

her er det også sånn,men har desverre ingen råd å komme med, men tar gjerne imot noen vist noe andre har [:)]

Jepp - skjer her også innimellom.
Har dessverre ingen råd å komme med....
Hos oss er det ekstra kjedelig å ligge i vogna når vi er ute på tur - det er så mye mer gøy å være oppe og følge med på alt som skjer rundt henne [;)]

ORIGINAL: ~Vimsa~

ORIGINAL: lykkeligsnartmamma

ingen råd har det likt fortiden.....

Samma her[:@]

hmm, nei jeg vet ikke hvor lenge det varte jeg. Men husker at jeg var veldig lei av det.....[&:]

Back
Topp