Altså nå etter å lest gjennom deres kommentarer om kvalme så skjønner jeg jo at jeg bare kan ta meg en bolle haha. Er virkelig imponert over at dere psykisk klarer å stå i det 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Føler med deg<3Jeg er så kvalm i dagVært en skikkelig ille dag.
Å nei! Håper det raskt går overVil ikke klage, for jeg har vært heldig til nå. Men nå har plutselig kvalmen kommet ordentlig.. og det ETTER uke 12... trodde jeg slapp unnaalt lukter ekkelt, brekker meg av alt...ingen mat frister...

Det håper virkelig jeg også, for dette er ikke godt. Kan ikke sove med samboeren en gang, for synes han lukter , stakkarsÅ nei! Håper det raskt går over![]()
Hahaha sorry at jeg ler men det er jo litt komisk. Jeg synes både hund og mann lukter vondt og har gjort lenge. Kan sove med mannen men jeg ligger langt ut ved min side for å si det sånnDet håper virkelig jeg også, for dette er ikke godt. Kan ikke sove med samboeren en gang, for synes han lukter , stakkars
![]()
han synes ikke det er noe morsomt så jeg prøver å ikke snakke om det. Bare holder litt mer avstand…Haha, bra man kan le litt oppi altHahaha sorry at jeg ler men det er jo litt komisk. Jeg synes både hund og mann lukter vondt og har gjort lenge. Kan sove med mannen men jeg ligger langt ut ved min side for å si det sånnhan synes ikke det er noe morsomt så jeg prøver å ikke snakke om det. Bare holder litt mer avstand…
mannen min ble også kjempe lei seg når jeg brakk meg av han.. prøver å ikke si noe til han, men han ser jo at jeg trekker meg bort. Huffameg 

fascinerende hvor tissetrengt man kan bliUff ja det er dårlig når du betaler så mye for det! Vi betalte 1 500 da jeg var 11+0 gyn tok seg god tid, viste oss organer og tom 3D, fant også kjønnSutrer litt i dag over et skikkelig trivielt i-landsproblem, var på privat UL i går og så spent på å få vite kjønnet, men det var altså en gjennomgang så langt under forventet. Gyn som tok den virket veldig lite rutinert på UL (merket det til sammenligning med den dyktige UL-jordmoren jeg har vært hos). Fikk ikke vite kjønn, og gjennomgangen var veldig fort og hastig. Nesten 2000,- ut vinduet for under et kvarter.. det var stusselig. Kanskje dumt å forvente å se kjønn sikkert, men er 15+1 og føler meg ganske sikker på at hun forrige jeg var hos hadde sett det.
Sutre sutre…![]()
Ja det var lurtUff ja det er dårlig når du betaler så mye for det! Vi betalte 1 500 da jeg var 11+0 gyn tok seg god tid, viste oss organer og tom 3D, fant også kjønn
Dette er jo private selskap, som må være konkurransedyktig. Er du misfornøyd så kan du jo legge igjen en anmeldelse så de kanskje endrer seg eller så andre gravide vet hva de har å forvente der.![]()